سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علاءالدین بروجردی در پیام تسلیت درگذشت بانوی مبارز فلسطینی مطرح کرد

مریم فرحات الگوی ارزنده‌ در راه مبارزه با اشغالگران صهیونیست

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین در بیانیه‌ای رحلت خانم مریم فرحات را تسلیت گفت و یادآور شد: امت‌اسلامی مجاهدت‌های بزرگ برای آزادی فلسطین را فراموش نمی‌کند.

به گزارش حوزه پارلماني باشگاه خبرنگاران، به نقل از خانه ملت، "علاءالدین بروجردی" رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین در مجلس شورای اسلامی (امروز سه‌شنبه ۲۹ اسفند) درگذشت خانم مریم فرحات نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین و مادر ۳ شهید فلسطینی مجاهد را به رزمندگان و مبارزان مسلمان فلسطین در بیانیه‌ای تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:
 
گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین در مجلس شورای اسلامی درگذشت بانوی مبارز و مجاهد و نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین خانم مریم فرحات را به امت اسلامی به ویژه مردم، رزمندگان و مبارزان مسلمان فلسطین تسلیت می‌گوید.
 
او که عمری را در راه مبارزه با اشغالگران صهیونیست مجاهدت کرده و بهترین سرمایه‌های زندگی‌اش را تقدیم آرمان اسلامی آزادی فلسطین کرد، الگوی ارزنده‌ای است برای زنان و مردان مسلمان که در راه مبارزه با اشغالگران صهیونیست و آزادی سرزمین‌های فلسطینی به ویژه قدس شریف، فرزندان شجاع و مومن و انقلابی را تقدیم اسلام کرده و خواهند کرد و سختی‌ها و مشکلات مبارزه لحظه‌ای در ایمان راسخشان به راه مقاومت به‌عنوان تنها راه آزادی سرزمین فلسطین و رسیدن به آرمان مقدس فلسطین تردید ایجاد نخواهد کرد. این بانوی مبارز و مجاهد هرگز به سازش با اشغالگران فلسطین اعتقاد نداشت.
 
گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین در مجلس شورای اسلامی به این مناسبت ضمن ابراز همدردی مجدد با خانواده آن مرحوم، رزمندگان و مبارزان مسلمان فلسطین، اطمینان دارد تا امت اسلامی تاریخ خونبار و مجاهدت های بزرگ برای آزادی سرزمین فلسطین را هرگز فراموش نخواهد کرد.
 
انتهاي پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.