به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ فروش خودرو در همه بازارهاي اصلي اروپا از جمله آلمان، فرانسه، ايتاليا و اسپانيا کاهش يافت و فقط انگليس شاهد افزايش فروش خودرو در ماه فوريه بود.
در ماه فوريه، تقريبا همه شرکت هاي خودروسازي به غير از خودروسازان آسيايي هيونداي، مزدا و هوندا که در اروپا فعاليت مي کنند، کاهش فروش را تجربه کردند.
در سال 2012 ، فروش خودرو در اروپا به پايين ترين حد خود در پانزده سال گذشته رسيد و 12 ميليون و50 هزار دستگاه در اين قاره به فروش رفت.