سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزارت نیرو اعلام کرد:

آمادگي بيش از 35 سد و مجتمع برق رساني براي بازديد مسافران نوروزي

وزارت نیرو اعلام کرد: بيش از 35 سد و مجتمع برق رساني و تاسيسات آب و فاضلاب براي بازديد مسافران نوروزي آماده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، بيش از 35 طرح صنعت آب و برق در بيش از هشت استان كشور آماده بازديد مسافران و بازديدكنندگان نوروزي است.

بر اساس اين گزارش، سدهاي تهم در زنجان، گلابر در ايجرود و كينه ورس در ابهر از جمله سدهاي قابل بازديد در نوروز 92 است.

همچنين تاج و اطراف درياچه هاي سدهاي اميركبير، طالقان، لتيان، لار در استان تهران از ديگر تاسيسات قابل بازديد در بهار 92 است.

سدهاي ايوشان، خرم آباد، مروك درود، خان آباد اليگودرز و مجتمع آبرساني كهمان الشتر در استان لرستان و سدهاي اسديه (رزه)، حاجي آباد، شهيد پارسا، برون و حصار سنگي در استان خراسان جنوبي و سدهاي درود زن، ملاصدرا، تنگاب فيروزآباد و سلمان فارسي در استان فارس از جمله سدهاي قابل بازديد در نوروز 92 است.

براساس اين گزارش، شبكه آبياي و زهكشي مغان، سدهاي سبلان و يامچي در استان اردبيل و سد مخزني شهيد رجايي مازندران در جنوب ساري، شبكه آبياري زهكشي تجن ساري در دشت تجن، سد مخزني سنبل رود مازندران در شيرگاه، سد مخزني عباس آباد مازندران در جنوب شرقي بهشهر و تصفيه خانه آب شرب كلاردشت در استان مازندران از ديگر تاسيسات قابل بازديد بخش آب در نوروز 92 است. 

همچنين برق رساني به روستا با استفاده از انرژي خورشيدي در جنوب ساري در روستاي امره، برق رساني به روستا با استفاده از انرژي خورشيدي در نكا (هزار جريب امامزاده ابراهيم)، برق رساني به روستا با استفاده از انرژي خورشيدي در نكا (هزار جريب امامزاده يحيي) و برق رساني به روستا با استفاده از انرژي خورشيدي در سوادكوه (روستاي كريم بن صحرا) در استان مازندران از جمله طرح های قابل بازديد در نوروز 92 است.

همچنين ده ها سد و مجتمع برق رساني ديگر در نوروز 92 آماده بازديد مسافران نوروزي است./عب
برچسب ها: سد ، بازدید ، مسافران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.