سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حكيمي‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بخش دوم برنامه اصلاح‌طلبان بعد از عيد منتشر مي‌شود/جزئياتي از اين برنامه

دبيركل حزب اراده ملت ايران گفت: اصلاح‌طلبان مي‌خواهند در صحنه باشند و براي اين مسئله به برنامه نياز دارند و اين طرح مقدمات كار را فراهم مي‌كند.

"احمد حكيمي‌پور" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره برنامه تحليلي اصلاح‌طلبان كه تحت عنوان "بيم‌ها و اميدها، بايدها و نبايدها" براي انتخابات رياست جمهوري يازدهم منتشر شده است، اظهار داشت: اين برنامه طرحي بود كه از ماه‌ها قبل توسط گروه‌هاي كارشناسي روي آن كار شده بود و چندي پبش نيز جمع‌بندي آن تحت عنوان "بيم‌ها و اميدها، بايدها و نبايدها" مصوب شد.

دبيركل حزب اراده ملت ايران با بيان اينكه خاتمي نيز اين طرح را قبول دارد و آن را تاييد كرده است، ادامه داد: اصلاح‌طلبان مي‌خواهند در صحنه باشند و براي اين مسئله به برنامه نياز دارند و اين طرح مقدمات كار را فراهم مي‌كند.

وي تصريح كرد: بخش دوم اين برنامه بعد از عيد منتشر خواهد شد.

گفتني است كه در این مجموعه که از طرف تهیه کنندگان با عنوان " بيم‌ها و اميدها، بايد و نبايدها" معرفی شده و به امضای 46 نفر از مشاوران "خاتمی"  رسیده است، مجموعه نگرش‌ها و رويکردها و راه‌كارهاي مد نظر این جریان سیاسی براي آینده در آستانه انتخاباتي كه از سوی آنها "سرنوشت‌ساز" خوانده شده، مورد بررسی قرار گرفته است.

شايان ذكر است كه افرادي همچون عبدالله نوری، معصومه ابتکار، محمد علی نجفی، مجید انصاری، مرتضی الویری، سید محد رضا خاتمی، محمد ستاری فر، عبدالواحد موسوی لاری، غلامحسین کرباسچی و محمد محمدي‌گرگاني از جمله تهیه کنندگان این مجموعه هستند.


انتهاي پيام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.