سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دكتر فرهاد دانشجو:

راز ماندگاري نوروز پيوند آن با دين مقدس اسلام است

دكتر فرهاد دانشجو در پيامي به مناسبت سال نو خاطر نشان كرد:‌ راز ماندگاري نوروز پيوند آن با دين مقدس اسلام و سازگاري با نيازهاي فطرتي، معنوي و ذات انسانهاست.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از مركز روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه آزاد اسلامي، متن كامل پيام دكتر فرهاد دانشجو به مناسبت سال نو به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

يا مقلب القلوب والابصار       يا مدبر الليل والنهار

يا محول الحول والاحوال       حول حالنا الي احسن الحال

با سلام و درود به روح پرفتوح امام خميني (قدس سره) و شهداي اسلام و آرزوي توفيق، سعادت و سلامتي براي مقام عظماي ولايت حضرت آيت الله العظمي خامنه اي (مدظله العالي) و همچنين آرزوي همدلي، دوستي، صفا و صميميت براي تمامي ايرانيان عزيز، علي الخصوص خانواده بزرگ و مقتدر دانشگاه آزاد اسلامي، فرا رسيدن سال جديد و عيد نوروز را به تمامي عزيزان تبريك و تهنيت عرض مي نمايم.

نوروز پيام آور نو شدن، خلاقيت و داراي نشانه هايي از اعياد مذهبي و ديني است. راز ماندگاري نوروز پيوند آن با دين مقدس اسلام و سازگاري با نيازهاي فطرتي، معنوي و ذات انسانهاست.

دانشگاه آزاد اسلامي مولود انقلاب اسلامي ايران و پروژه موفق نظام مقدس جمهوري اسلامي است كه با حمايت مستقيم و ماندگار حضرت امام خميني ( رحمه الله عليه) فعاليت خود را آغاز كرد.

اين دانشگاه در سال جديد با سرلوحه قراردادن منويات مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي (مدظله العالي)، مطالبات به حق علمي، فرهنگي و معنوي رهبر فرزانه انقلاب از دانشگاهها و مسوولان دانشگاهي را مورد تأكيد و پيگيري قرار خواهد داد.

رعايت نظم، قوانين و مقررات دانشگاه، لازم و ضروري و باعث رشد و شكوفايي بيشتر دانشگاه است و بايد در محيطي صميمي، دوستانه و هوشمندانه از نظم و قانون پاسداري شود.

تبيين و اجراي برنامه هاي هيات امنا استانها، ارتقا كيفيت آموزشي و پژوهشي، ترسيم نقشه جامع فرهنگي، ايجاد قطبهاي علمي و آزمايشگاه هاي ملي، ايجاد شركت هاي دانش بنيان و ارتباط با مراكز علمي و تحقيقاتي داخل و خارج از كشور با استفاده از تمام ظرفيت هاي موجود و حفظ شأن و منزلت اساتيد و دانشجويان، تكريم كاركنان و رضايتمندي مخاطبان از اولويت برنامه هاي دانشگاه آزاد اسلامي مي باشد.

از درگاه خداوند متعال براي ملت غيور و سرافراز ايران، اساتيد، دانشجويان و كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي سالي سرشار از بركت، معنويت، موفقيت و بهروزي مسئلت مي نمايم./ز2

 

 

برچسب ها: دانشجو ، نوروز ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.