سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

پیشرفتهای صنعت نفت نشانگر بی اثر بودن تحریم ها است

استاندار مرکزی گفت: پیشرفتهای چشمگیر صنعت نفت نشانگر بی اثر بودن تحریم ها، فشارها و تهدیدهای دشمنان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک علی اکبر شعبانی فرد در آستانه 29 اسفند روز ملی شدن صنعت نفت افزود: با وجود تلاش های فراوان استکبار جهانی و کشورهای غربی برای تحریم نفت ایران، این صنعت شایستگی های خود را به خوبی به معرض دید جهانیان قرار داد ه است.

وی بیان کرد: امروز شرایط بین المللی به سود نفت ایران است و دشمنان در تحریم این محصول استراتژیک و راهبردی کشور ناکام شده اند.

وی اضافه کرد: تولید روزانه 16 میلیون لیتر بنزین در پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند نمونه عینی و بازر موفقیت صنعت نفت است.

وی یادآور شد: بهره برداری از مرحله دوم طرح توسعه شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند با حضور رییس جمهوری در هفته گذشته، بیانگر توانمندی، تسلط به دانش روز و رعایت استانداردهای روز دنیا است.

استاندار اظهار کرد: دست اندرکاران صنعت نفت در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برای تحقق فرمایش ها و منویات رهبرمعظم انقلاب اسلامی به خوبی وارد میدان شده و در عرصه اقتصادی و تولیدی درخشیده اند.

شعبانی فرد ادامه داد: حضور شرکت‌های ایرانی در طرح‌های بالادستی و پایین دستی صنعت نفت ایران از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هر روز پررنگ تر شده است به طوری که اکنون در شرایط تحریم های غرب ، شرکت های داخلی نه فقط توسعه میدان‌های بزرگ نفت و گاز کشور را عهده دار هستند، بلکه بخش عمده تجهیزات مورد نیاز این صنعت را نیز تامین می کنند./س



برچسب ها: پیشرفت ، صنعت ، اراک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.