سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسافران نوروزی منطقه 4 با ایمنی بیشتر تعطیلات را سپری می کنند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 از ایمن سازی و نصب تابلوهای راهنمایی مسیر در تقاطع ها و کندروهای بزرگراه شهید زین الدین خبر داد.

عبدالقادر میرزایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور راهنمایی و هدایت مسافران نوروزی و شهروندان منطقه به بزرگراه شهید زین الدین نسبت به نصب تابلوهای راهنمایی مسیر به تعداد 12 عدد به متراژ 48 مترمربع در دو مسیر خیابان های دماوند و شهید یاسینی به صورت کنسولی و جانبی اقدام شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 ادامه داد: نصب این تابلوها باعث کاهش معضلات ترافیکی و تصادفات در محور دماوند می شود.
میرزایی در ادامه به اجرای طرح اصلاح هندسی و احداث راستگرد در ضلع شمال شرقی خیابان شهید واثقی به بلوار میثمی اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور روان سازی، کاهش تصادفات، تداخلات و تأخیرات در آستانه نوروز، معابر منطقه 4 بهسازی شد.
وی تصریح کرد: این عملیات شامل اجرای طرح اصلاح مهندسی و احداث راستگرد در ضلع شمال شرقی خیابان شهید واثقی به بلوار است و به منظور افزایش ایمنی در تردد عابران پیاده و بویژه معلولین و جانبازان به ایستگاه مترو با همکاری شهرداری ناحیه 6 نسبت به احداث رمپ در ضلع غربی ساختمان ایستگاه مترو فرهنگسرا اشراق اقدام کرد.
میرزایی تصریح کرد: به منظور رفع مشکلات ترافیکی و تصادفات دسترسی شهروندان از بزرگراه شهید بابایی به جنوب جاده تلو در ضلع جنوب غربی تقاطع احداث شد./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.