سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناتواني برخي کشورهاي اروپايي براي اجراي اصلاحات اقتصادي

موسسه استاندارد اند پورز معتقد است با توجه به وضعيت اجتماعي انفجاري در اسپانيا، ايتاليا، پرتغال و فرانسه اين کشور ها قادر به اجراي اصلاحات اقتصادي نخواهند بود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  خبرگزاري رويترز ؛ تورستن هاينريشس مدير اين موسسه سنجش اعتبار اقتصادي در آلمان در گفتگو با روزنامه نئو اوزنابرويکرکه امروز (دوشنبه) انتشار يافت، گفت: افزايش بيکاري در اسپانيا، ايتاليا و فرانسه از نظر اجتماعي انفجاري است و رسيدن به اجماعي اجتماعي   براي اجراي تدابير اصلاحي  ضرورت دارد.

مدير استاندار اندر پورز خاطر نشان کرد اسپانيا و پرتغال تاکنون نشان داده‌اند که مي‌توانند با تدابير رياضتي پيش بروند اما اين وضع نمي‌تواند تا ابد ادامه يابد.از سوي ديگر احتمال زيادي وجود دارد دولت ايتاليا قدرت کافي براي اجراي اصلاحات لازم جهت افزايش رشد اقتصادي، نداشته باشد.

اما هاينريشس در باره آلمان نظر متفاوتي دارد. به گفته وي موسسه تحت مديريت وي نمره سهA را براي آلمان حفظ مي‌کند که بهترين درجه اعتبار اقتصادي است و معتقد است چشم انداز اقتصادي آلمان تثبيت شده است و دليلي براي نگراني در اين کشور وجود ندارد. وي تصريح کرد سود‌‌آوري کم بخش  بانکي که ناشي از کثرت بانک‌ها است تنها مشکل آلمان است.


                                        آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد. 
برچسب ها: اروپا ، اصلاحات ، اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.