سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

آرامش در بازار حاکم است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت:در خصوص وضعیت بازار و اجرای طرح های تنظیم بازار برای ایام پایان سال با مشکل خاصی مواجه نیستیم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، عظمایی در جلسه تنظیم بازار افزود: در مورد گوشت و برنج مشکل و کمبود نامحسوسی در ماههای قبلی در بازار وجود داشت که با استفاده از ارز مرجع نیاز بازار تامین و کمبود رفع گردیده و طی دو ماه اخیر 6 هزار تن برنج تایلندی و هندی سهمیه استان توزیع شده است.

وی همچنین افزود: در سه ماه اخیر 35 هزار راس واردات دام زنده انجام شده که 6 هزار راس آن در استان کشتار گردیده و مشکلی از بابت کمبود گوشت قرمز نداریم.

عظمایی با بیان اینکه اقبال مردم به مصرف برنج هندی و پاکستانی به خاطر پخت خوب زیاد شده است، گفت: اگر این محصولات با نرخ ارز مبادلاتی وارد کشور شود بسیاری از مشکلات مربوط به تهیه برنج برطرف می شود.

عظمایی همچنین از توزیع 40 هزار تن نهاده های دامی در ماه های اخیر به مرغداران و دامداران استان خبر داد و اظهار داشت: با این حساب افزایش قیمتی در مورد مرغ و گوشت نخواهیم داشت.

وی با اعلام اینکه 2400 تن ذخیره مرغ در استان موجود است ، بیان نمود: اگر با افزایش تقاضا برای مصرف مرغ و تخم مرغ رو به رو شویم نیز می توانیم پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان باشیم.

وی اضافه نمود: برای پایان سال با بسیج عوامل نظارتی سازمان و تشکل ها جلوی بسیاری از تخلفات احتمالی گرفته شده است.

عظمایی گفت: در کنار این مسائل در تمامی شهرستان های استان در قالب نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا به مردم خدمات ارائه شد و مردم در این نمایشگاه ها از تخفیف 15 درصدی برخوردار شدند/س

برچسب ها: آرامش ، بازار ، حاکم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.