سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترين عناوين بين الملل

مهمترين عناوين بين الملل در روزي که گذشت :

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ،
ديو کلارک در گزارشي در خبرگزاري فرانسه به معرفي و تشريح اقدامات سياستمداران و انديشمندان نومحافظه کاري پرداخته و با ارائه دلايل و مستنداتي بر شکست و بي آبرويي آنها تاکيد کرده است .
پايگاه صهيونيستي "دبكا فايل" در گزارشي با انتقاد از سياست دولت اوباما در قبال كشورمان اذعان نموده كه اظهارنظر اخير سردار "مسعود جزايري" معاون ستاد كل نيروهاي مسلح كشورمان سبب شده تا آمريكا از استقرار سامانه دفاع موشكي در اروپا منصرف شود.
"جمال عبدي" در مقاله اي تحت عنوان "هديه دهمين سالگرد جنگ عراق "عنوان کرد جنگ با ايران" به انتقاد از جنگ طلبي سناتورهاي آمريكايي در قبال برنامه هسته اي كشورمان مي پردازد .
"رابرت دريفوس" در مقاله جديدي تحت عنوان "گام هاي اشتباه اوباما در مورد ايران پيش از سفر به سرزمين هاي اشغالي" به دولت اوباما توصيه كرده كه در صورتي كه خواهان مذاكره با ايران است بايد امتيازي چشمگير را ارائه نمايد و دست از سياست تحريم و تهديد نظامي بردارد.
"پير محمد ملازاده" در مقاله جديدي تحت عنوان "واشنگتن از احداث خط لوله گازي ايران – پاكستان خشمگين است" به خشم و هراس دولت آمريكا از توافق جمهوري اسلامي ايران و پاكستان بر سر احداث خط لوله گازي مشترك اذعان مي كند.
"نوام چامسكي" تحليلگر سياسي منتقد سياست هاي دولت آمريكا در مصاحبه اخير خود با روزنامه "زمان" چاپ تركيه در مورد مسائل مرتبط با خاورميانه از جمله افول قدرت دولت آمريكا، موضع دولت‌ آمريكا در قبال رژيم صهيونيستي و روند مذاكرات صلح دولت تركيه با گروه تروريستي پ ك ك سخن گفته است.
روزنامه انگليسي "گاردين" در افشاگري جديد خودمدعي شده كه "بنيامين نتانياهو" نخست وزير رژيم صهيونيستي در جريان سفر "باراك اوباما" رييس جمهور آمريكا به اراضي اشغالي سعي دارد تا وي را قانع سازد كه آمريكايي ها همراه با نيروي هوايي ارتش رژيم صهيونيستي تجاوزي هوايي را عليه كشور سوريه انجام دهند.
نتايج پروژه تحت عنوان "پروژه رهبري جهاني" با همكاري مركز نظرسنجي آمريكايي "گالوپ" از شهروندان خارجي در بيش از 130 كشور جهان نشان مي دهد كه بيش از 30 درصد از پاسخ دهندگان با عملكرد "باراك اوباما" رييس جمهور آمريكا مخالف بوده اند.
"جاناتان فريدلند" در مقاله جديد خود تحت عنوان "اوباما تو يك جهانگرد نيستي بلكه با يك پيام به اراضي اشغالي مي روي" با اذعان به وجود اختلاف نظر در درون دولت جديد رژيم صهيونيستي بر سر مسئله فلسطين اشاره مي كند که سفر اوباما براي يادآوري مذاکرات صلح با فلسطين است .
در گزارش سالانه امسال مركز تحقيقات "صلح بين المللي" واقع در استكهلم سوئد كشور روسيه در ميان پنج كشور بزرگ صادركننده اسلحه در جهان مقام دوم را دارا مي باشد.
منابع خبري از به زمين نشستن ده بالگرد آمريکايي در رام الله همزمان با سفر قريب الوقوع اوباما به سرزمين هاي اشغالي خبر دادند .
دو دانش‌آموز دبيرستاني در آمريکا به جرم تجاوز به يک دختر 16 ساله در تابستان گذشته در دادگاهي در ايالت اوهايو محاکمه و گناهکار شناخته شدند.
معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هدف از به آب اندازی ناوشکن جماران 2 در دریای خزر را خدمت به بشریت از طریق ایجاد امنیت عنوان کرد و گفت، ناوشکن جماران 3 اواخر سال آینده در جنوب کشور به آب انداخته می شود.
بخش حمل و نقل عمومي ايتاليا در تاريخ 22 ماه مارس امسال اعتصاب 24 ساعته برگزار خواهد کرد.
رسانه های خارجی از ورود رئیس جمهور مصر به پاکستان برای نخستین بار پس از تصدی ریاست جمهوری وی خبر دادند.
وزير دادگستري عراق شمار قربانيان انفجار تروريستي مقابل وزارت دادگستري در بغداد را 30 کشته اعلام کرد.
همزمان با گسترش اعتراضات مردمي، روحاني عربستاني در مورد اقدامات مسلحانه در اين کشور هشدار داد.
وزارت امور خارجه مصر روز دوشنبه اعلام کرد سفارت ليبي در قاهره فعاليت خود را از سر گرفته است.
منابع خبري از به زمين نشستن ده بالگرد آمريکايي در رام الله همزمان با سفر قريب الوقوع اوباما به سرزمين هاي اشغالي خبر دادند .
تظاهراتي در منطقه القطيف عربستان در حمايت از بحرين و در مخالفت با حضور نظامي سعودي در اين کشور برپا شد.
جنگنده هاي ارتش سوريه دو محل تجمع مخالفان مسلح سوري را در مرز لبنان بمباران کردند .


برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.