سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

نخستین موتورسوار ایرانگرد وارد زاهدان شد

نخستین و جوان‌ترین موتورسوار ایرانگرد، وارد شهرستان زاهدان شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان ، علیرضا عسگری در بدو ورود به زاهدان اظهار داشت: از دهم بهمن ماه امسال با هدف اعلام پیام صلح و دوستی و اعتلای نام «خلیج فارس» به مناسبت دهه فجر و هفته وحدت، حرکت خود را از تهران آغاز کردم.

وی افزود: با گذر از استان‌های تهران، قم، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، هرمزگان امروز وارد استان سیستان و بلوچستان و شهر زاهدان شدم.

این ایرانگرد ادامه داد: فردا نیز عازم استان کرمان بوده و به دنبال گذر از استان‌های یزد، اصفهان، مرکزی، همدان، زنجان، کردستان، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، گلستان، خراسان شمالی و رضوی، سمنان و نهایتا به تهران باز می‌گردم.

عسگری بیان داشت: با تحمل سرما و گرما و ناهمواری‌های جوی، این حرکت را تاکنون ادامه داده و امیدوارم در اواخر فروردین ماه سال جدید به مبدأ (تهران) بازگردم.

وی با اشاره به امنیت استان سیستان و بلوچستان گفت: متأسفانه شائبه ناامنی در این استان، چهره‌ای منفی در اذهان عمومی ترسیم کرده است که بنده با حرکت خودجوش و بدون حمایت‌های دولتی و با طی مسیر طولانی وارد این استان شده‌ام، تا به عنوان یک موتورسوار ایرانگرد، اعلام کننده پیام امنیت این استان به مردم کشور باشم.

این موتورسوار ایرانگرد خطاب به گردشگران و توریست‌ها اذعان داشت: سیستان و بلوچستان یکی از نقاط امن گردشگری برای سفر در ایام نوروز و تعطیلات است.

عسگری گفت: موتورسواری را از دو سه سال اخیر به طور حرفه‌ای آغاز کردم و بدون هیچ تجربه‌ای به ایرانگردی با موتورسیکلت همت گماردم/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.