سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح جمع‌آوری پسماندهای حجیم در منطقه 10

رئیس اداره بازیافت منطقه 10 در راستای فرا رسیدن سال نو از آغاز طرح جمع‌آوری پسماندهای حجیم در سطح نواحی 3 گانه خبر داد.

محسن مظفری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در راستای زیبا سازی محیط شهری، داشتن شهری زیبا و کاهش آلودگی بصری طرح جمع‌آوری پسماندهای حجیم از 20 اسفند ماه شروع و تا 31 فروردین ادامه دارد.
وی در خصوص اینکه با توجه به روزهای پایانی سال و آغاز خانه‌تکانی و برون ریز ضایعات خانگی حجیم ومازاد افزود: شهروندان می‌توانند همه روزه از ساعت 8 الی 16 بعدازظهر با اداره بازیافت منطقه تماس بگیرند و پسماندهای حجیم خود را تحویل دهند.
وی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده 3 دستگاه کامیون در نواحی سه گانه مستقر شده است.
وی خاطر نشان کرد: برگزار ی دوره‌های آموزشی بازیافت در فرهنگسرای منطقه و مسابقات بازیافت در مدارس و آموزش بازیافت در قالب گروه‌های تئاتر؟ از دیگر برنامه‌های اداره بازیافت این منطقه است.
همچنین پیغمبری رئیس واحد محیط زیست گفت: اداره محیط زیست در راستای طرح استقبال از بهار ( فصل همدلی ) و به منظور افزایش فرهنگ محیط زیست و بروزرسانی اطلاعات محیط زیست شهروندان کلاس‌های آموزشی مبازره با جانوران مضر شهری در سرای محلات برگزار می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: در این کلاس‌ آموزشی موضوعاتی نظیر انواع موش، چگونگی مبارزه و روش‌های مبارزه، خطرات ازدیاد جمعیت جانوران موذی شهری و بیماری‌های ناشی از همزیستی انسان با این جانوران آموزش داده می‌شود./ل
برچسب ها: آموزش ، کلاس ، دستگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.