سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزير راه وشهرسازي:

سرويس ويژه فروش بليت براي آذربايجان

نيکزاد گفت: براي مسيرهاي پر ترافيک از جمله‌ اذربايجان سرويس فوق العاده براي فروش بيلت در نظر گرفته شده است

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، علي نيکزاد در مراسم بازديد از پايانه غرب با بيان اينک  60 ميليون جابه جايي  از طريق حمل و نقل عمومي صورت مي گيرد گفت: بيش از 90 درصد حدود 50 ميليون نفراز اين جابه جايي از طريق جاده صورت مي گيرد.
وي ادامه داد:  18 هزار و200 دستگاه اتوبوس که بيش از نصف اين دستگاه ها ويژه و vip  هستند.
نيکزاد در ادامه تصريح کرد: 33 هزار ميني بوس بين شهري و34 هزار سواري بين شهري در ايام نوروز در اختيار متقاضيان قرار گرفته است.
وزير راه وشهرسازي در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص فروش فوق العاده بليت گفت: برنامه ريزي صورت گرفته با افندي زاده وبخش خصوصي برخي از مسيرهاي پر ترافيک  از جمله‌ اذربايجان سرويس فوق العاده براي آن در نظر گرفته شده است.
وي در ادامه خاطر نشان کرد: درخواست براي مسير مشهد نيز از طريق راه آهن زياد است که امروز يک ناوگان جديد براي اين منظور افتتاح و در اختيار مردم قرار مي دهيم.
وزير راه و شهرسازي در ادامه اظهار داشت: مسافراني که از طريق پي فروش اقدام به خريد کرده اند مشکلي در تهيه بليت نداشته اند
نيکزاد با بيان اينکه قيمت بليت در اين مقطع زماني با افزايش 20 درصدي روبه رو شده است افزود: اين افزايش نرخ بليت به دليل يک سر خالي بودن اتوبوس ها در ايام نوروز است.
وي در ادامه توضيح داد: ترمينال هاي مسافربري در ايام عيد  تمامي ظرفيت هاي خود را براي خدمات رساني به مسافران در اختيار گرفته اند.
معاون وزير راه وشهرسازي با اشاره به اينکه تا کنون جابه جايي 6 ميليون مسافر انجام شده است افزود: مديريت ترمينال ها خدمت رساني به مسافران را با دقت انجام مي دهد و ظرفيت جابه جايي 50 ميليون مسافر همچنان باقي است.
نيکزاد در ادامه تصريح کرد: عموم مسافران از اتوبس ها و تعاوني ها رضايت داشتندو تنها برخي از مسيرهاي پرترافيک برخي از مسافران رضايت نداشتند که براي اين مسير ها برنامه ويژه در نظر گرفته شده است.
 نيکزاد در پايان ياد‌آور شد:‌ در تمامي مسيرهاي پر ترافيک در صورتي که متقاضي افزايش يابد سوريس هاي فوق العاده قرار مي دهيم./س

برچسب ها: نیکزاد ، بیلت ، سرویس ویژه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.