سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور والدین نقش بسزایی در پیشگیری از آسیب های چهارشنبه آخر سال دارند

به گفته معاون درمان وزارت بهداشت همراهی والدین با فرزندانشان در مراسم چهارشنبه آخر سال می تواند نقش بسیار مهمی در پیشگیری از آسیب های این شب داشته باشد.

دکتر امامی رضوی معاون، درمان وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:  طبق برنامه هر ساله شب چهارشنبه آخر سال تمام بیمارستان ها در حالت آماده باش کامل هستند که علاوه بر بیمارستان ها، ناوگان اورژانس پیش بیمارستانی و آتش نشانی نیز در حال آماده باش می باشد.

وی با بیان این که نیروی انتظامی در سال های اخیر مبارزات جدی را با سوداگران این ایام انجام داده است گفت: به هر حال ایام شب چهارشنبه آخر سال ایامی است که جوانان باید به شادی و خوشحالی بپردازند البته شادی که آسیبی به خود و دیگران نرساند. در واقع در چند سال اخیر آمیختن این شادی ها با وسایل محترقه و خطرناک باعث حوادث ناگواری شده است.

وی ادامه داد: تنها راه کار کاهش آسیب به جوانان این است که خانواده ها آن ها را در این مراسم همراهی کنند و بر آن ها مدیریت داشته باشند تا بتوانند آسیب های این شب را کاهش دهند.

امامی رضوی خاطر نشان کرد: افراد در صورت هر گونه اغتشاش می توانند با شماره 110 تماس بگیرند و اگر خدای نکرده فردی دچار حادثه شد هر چه سریع تر با 115 تماس گرفته و از اقدامات خودسرانه برای نجات فرد آسیب دیده پرهیز کنند./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.