سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/در ایام نوروز؛

11هزار کلاس در مشهد آماده اسکان فرهنگيان است

مديركل آموزش و پرورش خراسان رضوي گفت: در ایام نوروز 11هزار کلاس در مشهد آماده اسکان و 9 پايگاه آماده پاسخگويي به فرهنگيان است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، فخريان در افتتاحيه طرح ستاد نوروزي فرهنگيان سال 92 که در اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد با بيان اينکه خراسان رضوي به دليل وجود بارگاه منور رضوي و حضور رهبر معظم انقلاب در روز اول فروردين ماه در مشهد، بايد آمادگي بيشتري براي پذيرش اين زائران داشته باشد، گفت: در همين راستا آموزش و پرورش وظيفه دارد تا در کنار ساير دستگاه‌ها فضايي را براي اسکان فرهنگيان فراهم کند.

فخريان از تهيه و توزيع بسته‌هاي فرهنگي شامل نقشه شهر مشهد، زيارت‌نامه امام رضا (ع)، مهر و تسبيح خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر اين بسته‌هاي بهداشتي نيز بين واحدهاي مستقر در استان توزيع خواهد شد.

وي يادآور شد: از فروردين ماه تا 10 اسفند 91، در مجموع يک ميليون و 540 هزار زائر در مدارس و خانه‌هاي معلم استان اسکان داده شدند. 

مديركل آموزش و پرورش خراسان رضوي با بيان اينکه مکان‌هاي پيش‌بيني شده در اختيار همراهان فرهنگيان نيز قرار خواهد گرفت، گفت: پيش‌بيني مي‌کنيم در نوروز سال جاري، تعداد حضور فرهنگيان نسبت به سال قبل، رشد 15 درصدي داشته باشد./س

 

 

برچسب ها: آمادگی ، اسکان ، زائران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.