سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران/رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه:

چهارمین پایگاه امداد جاده‌ای سوادکوه را‌ه‌اندازی شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه از راه‌اندازی چهارمین پایگاه امداد جاده‌ای سوادکوه در «دوگل» سوادکوه خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، جهانگیر آذری با بیان اینکه استفاده انبوه مسافران مشهد مقدس و اماکن طبیعی و تفریحی شمال کشور از محور سوادکوه تلاش مضاعف نیروهای امدادی را می‌طلبد، گفت: شهرستان سوادکوه دارای سه پایگاه امداد جاده‌ای در جوارم، ارفعده و گدوک است که با رایزنی‌های انجام شده و لزوم افزایش خدمات‌رسانی به مسافران، چهارمین پایگاه امداد جاده‌ای سوادکوه در «دوگل» سوادکوه به بهره‌برداری رسید.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه افزود: پایگاه امداد جاده‌ای «دوگل» سوادکوه به صورت موقت در کانکس به بهره‌برداری رسید و با همکاری دستگاه‌های مرتبط به یک پایگاه امداد جاده‌ای ثابت تبدیل می‌شود.

آذری درمورد خدمات پایگاه امدادی در جاده‌ها، گفت: کمک به حادثه دیدگان تصادفات جاده‌ای و خدمات رسانی به مسافران و در راه ماندگان در برف و باران و مشکلات دیگر از اقدامات انجام شده در پایگاه‌های امداد جاده‌ای است.

وی از فعالیت شبانه‌روزی پایگاه امداد جاده‌ای سوادکوه در «دوگل» خبر داد و یادآور شد: این پایگاه تازه تاسیس به یک دستگاه آمبولانس و امدادگران آموزش دیده مجهز است و یک دستگاه موتور آمبولانس نیز در بین پایگاه‌های مستقر به ارائه خدمات می‌پردازند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.