سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

افزایش پروازها ی فرودگاه کرمانشاه در ایام نوروز

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی استان کرمانشاه، از افزایش پروازهای این فرودگاه در ایام نوروز 1392 خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

پیمان شرفایی گفت: این افزایش پروازها در مسیرهای تهران، مشهد و شیراز انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در ایام نوروز پرواز به مقصد تهران و شیراز سه بار در هفته و به مقصد مشهد مقدس نیز یک بار در هفته افزایش خواهد یافت.

شرفایی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این فرودگاه،کنترل و بازدید دستگاه های ناوبری، هماهنگی با واحدهای ذیربط فرودگاهی به منظور خدمت رسانی بهتر، زیبا سازی و آذین بندی محوطه فرودگاه و ... رااز جمله مهمترین اقدامات برای خدمت رسانی بهتر در ایام نوروز برشمرد.

به گفته شرفایی در ایام نوروز مجموعه فرودگاه کرمانشاه به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی خواهد بود و شیفت ها نیز در این ایام تشدید می شود.

وی تصریح کرد: جلسه توجهیی برای کارکنان فرودگاه برگزار شده و هماهنگی های لازم نیز با تاکسیرانی، بانک هاو سایر دستگاه های مرتبط انجام شده است.

شرفایی همچنین از تهیه بروشورهای اطلاع رسانی با هدف معرفی کرمانشاه و راهنمایی مهمانان نوروزی خبر داد.

به گفته این مقام مسئول، در حال حاضر 80 تا 100 پرواز در هفته از فرودگاه کرمانشاه به مقاصد تهران، مشهد، شیراز، بندرعباس، عسلویه، جده و استانبول انجام می شود.

وی افزود: این پروازها از طریق شرکت های هواپیمایی ایران ایر، آسمان، ماهان، ایران ایر تور، معراج و تورکیش ایرلاین انجام می شود.

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه در ادامه تکمیل و افتتاح پروژه توسعه ضلع غربی ترمینال پروازهای داخلی، توسعه ایستگاه ایمنی و آتش نشانی فرودگاه، توسعه طبقه فوقانی ترمینال پروازهای داخلی و احداث ترمینال خارجی جدید را از اهم پروژه های این اداره کل در سال 92 خواند.

شرفایی در پایان ابراز امیدواری کرد فرودگاه کرمانشاه میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشد./س

برچسب ها: کرمانشاه ، فرودگاه ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.