سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون توسعه منابع و پشتيباني قم ؛

هزينه اسكان زائران فرهنگي در ايام نوروز نيم ‌بها شد

معاون توسعه منابع و پشتيباني آموزش و پرورش استان قم از كاهش 50 درصدي هزينه اقامت در ستادهاي اسكان آموزش وپرورش قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، حميد رضا سوري با اشاره به آماده‌سازي 4 هزار كلاس درس براي مسافران نوروزي در استان قم اظهار داشت: فعاليت بيش از يك هزارفرهنگي در آموزش و پرورش قم به عنوان عوامل اجرايي ستاد‌هاي از 26 اسفند ماه جاري در قم آغاز مي‌شود.
معاون توسعه منابع و پشتيباني استان خاطرنشان كرد: خوابگاه‌هاي دانشگاه فرهنگيان، خوابگاه‌هاي دانش‌آموزي و همچنين باشگاه‌هاي فرهنگيان و خانه‌هاي معلم استان و مجموعه هاي  متعلق به آموزش و پرورش قم نيز در اين ايام  فعال خواهند بود  
وي با اشاره به راه‌اندازي 11 پايگاه براي پذيرش و راهنمايي زائران فرهنگي اضافه كرد: يك پايگاه ويژه پذيرش خانواده‌هاي غير فرهنگي نيز پيش‌بيني شده است.
سوري ادامه داد: غرفه‌هايي در ستاد‌ها و پايگاه‌هاي پذيرش مهمانان نوروزي راه‌اندازي شده و  در اين غرفه‌ها محصولات فرهنگي، مذهبي، سنتي و سوغاتي‌هاي قم ارائه مي‌شود.
اين مسئول يادآور شد: امسال براي رفاه حال فرهنگيان حدود 30 درصد از ظرفيت اسكان مهمانان نوروزي بر روي سامانه اينترنتي قرار گرفته بود كه اين ظرفيت تنها پس از ۵ روز از اعلام آن تكميل شد .
وي در پايان از بيمه تمام فرهنگيان ستادهاي اسكان آموزش و پرورش قم خبر داد
ياد آور مي شود اداره كل آموزش و پرورش استان قم  سال گذشته در پذيرش و اسكان مهمانان نوروزي در كشور جزو استان هاي برتر  معرفي گرديد.
 

برچسب ها: اسکان ، زائران ، فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.