سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار سوريه به اردن و لبنان درباره عواقب کمک به تروريستها

روزنامه الثوره چاپ سوريه به اردن و لبنان که مرزهايشان را به روي گروههاي تروريستي مسلح باز گذاشته‌اند تا به سوريه بيايند، هشدار داد و نوشت اين دو کشور نيز در شعله‌هاي آتش تروريسم خواهند سوخت.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از روزنامه الثوره ؛ اردن و لبنان در دامن زدن به بحران در سوريه دست دارند. اين روزنامه دولتي سوري در سرمقاله‌اي افزود: فقط سوري ها در آتش تروريسم نخواهند سوخت بلکه اين آتش دامن اردني‌ها و لبناني‌ها را چه به صورت عمدي يا غير عمدي در دامن زدن به آتش تروريسم در سوريه دست داشته باشند، خواهد گرفت .

اين روزنامه نوشت : دغدغه سوريه آن است که اين دو کشور با ناديده گرفتن قاچاق سلاح و ورود افراد مسلح و شايد با همدستي ، در شعله ورتر شدن آتش تروريسم در سوريه دست داشته باشند .
الثوره افزود : اردن مرزهايش را آشکارا به روي جهادي ها و تکفيري ها گشوده است در صورتي که در گذشته با نظارت مستقيم سازمانهاي اطلاعاتي و نظامي آمريکايي ورود افراد مسلح را از اردن به سوريه تسهيل مي کرد .دولت لبنان نيز  "چشمها را به روي برخي نقش‌‌‌‌آفريني‌ها و برخي نيروها که نماينده دولت نيستند بسته است و به روشني به صورت دوگانه رفتار مي کند " و اين نيروها نيز کار قاچاق سلاح و افراد مسلح را به عهده دارند . 


برچسب ها: سوریه ، اردن ، لبنان ، تروریست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.