سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با توجه به اعتراض استان‌ها مبني بر استفاده از كشتي گيران غير بومي

شرايط حضور كشتي‌گيران در مسابقات رسمي فدراسيون كشتي اعلام شد

با توجه به حضور كشتي‌گيران غير بومي در تيم‌هاي حاضر در رقابت‌هاي قهرمانی کشور و انتخابی تیمهای ملی، فدراسيون كشتي طي بخشنامه‌اي شرايط حضور كشتي‌گيران در اين مسابقات را اعلام كرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این بخشنامه آمده است: نظر به اينكه تعداد زيادي از استان‌ها اقدام به جذب كشتي‌گيران درجه 3 و 2 ساير استان‌ها نموده و با معرفي نامه‌هاي متعدد نفرات غير بومي را جهت شركت در مسابقات معرفي و يا توسط سرپرست اعزامي در ليست ارسال شده تغييراتي ايجاد مي‌گردد با اعتراض استان‌هايي كه از اين موضوع دوري جسته‌اند روبرو بوده و كادر اجرايي مسابقات را با مشكل مواجه نموده‌اند، از ابتداي سال 92 با اين موضوع شديدا برخورد و چنانچه مشخص شود كشتي‌گير معرفي شده جمعي استان نبوده و بصورت قرضي در مسابقه شركت نموده است در هر مرحله‌اي از مسابقه باشد از جدول حذف خواهد شد.

بر اين اساس جابجايي كشتي‌گيران با شرايط زير بلامانع مي‌باشد:

1- كشتي‌گيراني كه در هر استاني سرباز يا دانشجو باشند با ارائه مدرك، جمعي آن استان محسوب مي‌شوند.
2- كشتي‌گيراني كه تمايل به تغيير استان خود را دارند بايستي حداقل 6 ماه در استان قبلي فعاليت نداشته و مراتب را نيز كتبا از طريق هيأت كشتي استان جديد اعلام نمايند.
3- كشتي‌گيراني كه در استان خود كشتي گرفته و پس از انتخاب نشدن در تيم استان با رايزني از استان جديدي معرفي نامه دريافت و در مسابقات شركت مي‌نمايند از جدول مسابقات حذف و به مدت 6 ماه از فعاليت آنان جلوگيري بعمل خواهد آمد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.