سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گام به گام تا نمایشگاه بین المللی کتاب تهران؛

ترجمه انگلیسی "محمد رسول الله"، اسلام را در گوش نمایشگاه طنین انداز می کند

ترجمه انگلیسی "محمد رسول الله" تا زمان افتتاح بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منتشر شده و در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد.

ابراهیم حسن بیگی، نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به انتشار ترجمه انگلیسی رمان " محمد رسول الله" تا زمان برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، افزود: اخبارهای منتشر شده در گذشته حاکی از انتشار این کتاب در اوایل سال 2013 میلادی بودند، اما به دلایلی انتشار نسخه ی انگلیسی رمان " محمد رسول الله" به زمان برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران موکول شد. 
وی گفت: من به جز نسخه ی انگلیسی رمان "محمد رسول الله" کتاب جدید دیگری برای ارائه در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ندارم. 
این نویسنده در ادامه بدون ذکر عنوان آثار جدید خود، اظهار داشت: البته در حال حاضر مجموعه ده جلدی ویژه اقشار کودک و نوجوان را برای انتشار به دست انتشارات " به نشر" سپرده ام. 
گفتنی است که " حسن بیگی" در گذشته کتاب هایی چون " قدیس" ،" سال های بنفش" ، " اسب سفید خالدار" و " پایان راه" را در معرض دید عموم قرار داده است./ص
برچسب ها: نمایشگاه ، کتاب ، ادبیات ، ترجمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.