سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک باشگاه فولاد ماهان سپاهان به پتروشیمی ماهشهر

قهرمانی پاک و سنت شکنی در تعیین قهرمان لیگ برتر باشگاه های کشور روند جریان سازی و نوسازی ساختار بسکتبال کشور را در آینده به دنبال خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمدرضا ساکت مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان با ارسال پیامی به پتروشیمی ماهشهر کسب مقام نخست تیم بسکتبال این باشگاه در رقابت های لیگ برتر کشور را به مدیریت این مجموعه تبریک گفت.
 
در بخشی از این پیام آمده است: "باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان کسب مقام نخست تیم بسکتبال پتروشیمی ماهشهر را در لیگ برتر باشگاه های کشور تبریک و شادباش عرض می نماید. قهرمانی پاک و سنت شکنی در تعیین قهرمان لیگ برتر باشگاه های کشور در فصل جاری حاصل تلاش و همت جانانه بازیکنان، کادر فنی و سرپرستی تیم بسکتبال پتروشیمی ماهشهر بوده و روند جریان سازی و نوسازی ساختار بسکتبال کشور را در آینده به دنبال خواهد داشت.باشگاه فولاد ماهان سپاهان از این امر که در جریان تاثیر گذاری منطقی بر سالم سازی بیش از پیش فضای این رشته به عنوان پرچم دار و جریان ساز سلامت برگزاری دیدارها بستر سازی های لازم را انجام داده است احساس رضایت و غرور دو چندان می نماید.

ضمن عرض تبریک مجدد به مناسبت این قهرمانی توفیق روزافزون شما را از درگاه خداوند متعال در سال جدید آرزو می نمایم."
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.