سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

صعود برون‌مرزي در تابستان 92 منوط به تامين بودجه است

سرپرست تيم كوهنوردي بانوان خراسان رضوي تامین بودجه برای تیم کوهنوردی بانوان خراسانی را مهمترین دغدغه خود دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد حكيمه وفادارنيا گفت: براي صعود آقايان و بانوان چند قله در نظر داريم كه در نهايت صعود به يك قله با ارتفاع 7 يا 8 هزار متر قطعي خواهد شد.

وی با بيان اينكه اين قلل در آسياي ميانه و نپال قرار دارند، خاطرنشان كرد: طبق برآورد ما هزينه‌هاي مربوط به صعود در آسياي ميانه كمتر از نپال است و تا تصميم‌گيري قطعي در مورد صعود فاصله داريم كه بخشي از آن مربوط به مشكلات مالي است.

سرپرست اردو تيم كلوني كوهنوردي بانوان خراسان رضوي در مورد صعودهاي پيشين اين تيم گفت: اولين و آخرين صعود برون‌مرزي تيم كلوني بانوان در مرداد ماه سال 89 بود كه در جريان آن قله "لنين" در كشور قرقيزستان فتح شد.

وفادارنيا در مورد جذب اسپانسر براي اين تيم تصريح كرد: تاكنون براي جلب حامي مالي اقدام قابل توجهي صورت نگرفته، ولي ‌هم ‌اكنون اعضاي تيم و همچنين هيات كوهنوردي به دنبال جذب اسپانسر هستند.

وي با بيان اينکه تاكنون اسپانسري براي تيم مشخص نشده است، افزود: حتي اگر خود بچه‌ها نيز بتوانند هزينه‌ها را تقبل كنند، صعود امكان‌پذير است و در غير اين صورت برنامه صعود منتفي است.

وفادارنیا با اظهار بي‌اطلاعي از پيگيري‌هاي اداره كل ورزش و جوانان استان براي صعود، تصريح كرد: ما در جريان توجه مشكلات مالي سال اخير هستيم ولي اگر بخشي از هزينه‌ها نيز تقبل شود، استقبال خواهيم كرد.

وي ادامه داد: بيشتر هزينه‌ها بر عهده خود اعضاي تيم بوده اما شوق صعود برون‌مرزي در قالب يك تيم براي ما مهم است و اين شوق فتح يك قله برون‌مرزي است كه كوهنوردان را به صعود ترغيب مي‌كند.

وفادارنيا با اشاره به افزايش تجربه كوهنوردان در صعودهاي برون‌مرزي گفت: با وجود اين مسائل ذوق و شوق اعضاي تيم انگيزه اصلي در فتح قله‌هاي خارج از كشور است/س 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.