سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقيف کاميون حامل سلاح به سوريه در عراق

ارتش و نيروهاي امنيتي عراقي يک دستگاه کاميون بزرگ حامل سلاح را پيش از انتقال از عراق به سوريه براي تروريستها ، شناسايي و توقيف کردند و جستجو براي يافتن چند کاميون ديگر سلاح که از عربستان وارد شده است ادامه دارد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛ نيروهاي عراقي همچنين يک دستگاه خودروي بمب گذاري شده را در نزديکي مرزها با سوريه کشف و شماري از تروريستهاي عضو القاعده را دستگير کردند .

ناديه العبيدي خبرنگار شبکه سوريه در گزارشي با اشاره به اين خبر افزود : يک منبع نظامي در ستاد فرماندهي نيروهاي جزيره و باديه نشين در عراق گفت : دو تروريست در تلاش بودند اين کاميون حامل موشک ، خمپاره ، بمب دست ساز و تيربار را از عراق به سوريه وارد کنند.

اين منبع گفت خودروي بمب گذاري شده نيز که در نزديکي مرزها با سوريه کشف شد آماده انفجار بود و قرار بود در اطراف شهر موصل منفجر شود .نيروهاي ارتش و پليس فدرالي به مناطق مقداديه ، کنعان و جلولا يورش بردند و نه عضو شبکه القاعده را دستگير کردند.

از طرف ديگر شمار کشته هاي حمله به اتوبوس  حامل نيروهاي عراقي به بيست و چهار نفر رسيد.شماري از شهروندان عراقي در مصاحبه با شبکه سوريه از ارتش خواستند قاطعانه با تروريستها و القاعده برخورد کند.از طرف ديگر نيروهاي مسلح عراق در حال جستجو براي يافتن چندين دستگاه کاميون حامل مواد منفجره هستند .منابع  اطلاعاتي فاش کرده اند که اين چند کاميون از طريق مرزهاي بياباني مشترک با يک کشور دخيل در توطئه عليه سوريه ( عربستان ) وارد عراق شده اند .

                                آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد. 
برچسب ها: عراق ، سوریه ، سلاح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.