سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون برنامه ریزی استانداری تهران خبر داد:

تخصيص 2300میلیارد تومان وام اشتغال به تهرانی ها در سال 91

معاون برنامه ریزی استانداری تهران از تخصيص2300 میلیارد تومان وام اشتغال در سال 91 خبر داد و گفت : به 2066 طرح کشاورزی تا پایان سال 91 اعتبار تخصیص داده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ترکی در نشست خبری عملکرد معاونت برنامه ریزی استانداری تهران با اشاره به سند چشم انداز 20ساله کشور بیان کرد: سند برنامه پنجم توسعه استان تهران نیز بر اساس همین چشم انداز تدوین شده است.
با اشاره به افزایش خصوصی سازی در سطح استان تهران افزود اجرای اصل 44 یکی از اولویت های کاری استانداری تهران در سال 92 است.
معاون برنامه ریزی استانداری تهران با اشاره به تولید گوشت قرمز در سطح استان اظهار کرد: طبق دستور کار 91 تولید 5 هزار تن گوشت قرمز مورد هدف قرار گرفت که از این مقدار با افزایش 2 هزار تنی در حال حاضر به تولید 7 هزار تن رسیده ایم.
ترکی با اشاره به اینکه استان تهران قطب بزرگی در امور صنعتی است اضافه کرد : 17 هزار واحد تولیدی صنعتی و 70 هزار واحد تولیدی به صورت کارگاهی در سطح استان مشغول فعالیت هستند.
وی با بیان اینکه تولید گوشت سفید در اولویت های کاری بوده است افزود : روزانه 750 تن گوشت سفید در سطح استان به مصرف می رسد که از این میزان 400تن آن در استان تهران تولید می شود.
معاون برنامه ریزی استانداری تهران با بیان اینکه سالانه 400 هزار نفر جویای کار به جامعه تهران اضافه می شوند تصریح کرد: ایجاد 38 هزار و 391 فرصت شغلی در سال 91 در دستور کاری دستگاههای ذیربط استان قرار گرفت که از این میزان به 105 درصد ایجاد فرصت شغلی دست پیدا کرده ایم.
 وی اظهار کرد: 330میلیارد تومان تسهیلات با سود 7 درصد برای توسعه کشاورزی در سال 91 در نظر گرفته شد که از این میزان 285 میلیارد تومان تخفیف داده شده است.
وی با بیان اینکه 65 تعاونی جدید درسطح استان تهران در سال 91 ایجاد شده است تصریح کرد: اشتغال زایی و تثبیت شغل از جمله مزایای این تعاونی ها بوده است./ز 

برچسب ها: استانداری ، گوشت ، قطب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.