سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

64 پروژه شهری در مناطق 10 و 9 افتتاح شد

فضاهای فرهنگی منطقه 10 حدود 3 هزار و 500 متر مربع بوده که امسال به بیش از 17 هزار متر مربع رسیده است و فضاهای ورزشی این منطقه نیز از 19 هزار مترو مربع به 30 هزار متر مربع افزایش یافته است.

 
 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، فرامرز عظیمی شهردار منطقه 10  در مراسم بهره برداری از 64 پروژه عمرانی، خدماتی، فرهنگی ، اجتماعی و... شهرداری منطقه 9 و 10 با بیان این مطلب اظهار کرد: شهرداری منطقه 10 بیش از 300 هزار نفر جمعیت دارد و بافت فرسوده این منطقه حدود 450 هکتار و بافت ناپایدار و بسیار فروسده آن حدود 250 هکتار است.
 
وی با بیان تصریح کرد: در راستای نوسازی بافت های فرسود عوارض صدور پروانه از شهروندان اخذ نمی شود تا شهروندان راحت تر بتوانند نسبت به نوسازی ملک خود اقدام کنند.
 
بر اساس این گزارش، شهردار منطقه 9 نیز در این مراسم گفت: حدود 50 پروژه عمرانی ، ترافیکی، فرهنگی و ورزشی در سطح منطقه در دستور کار بود که برخی از این پروژه ها تجمیع شد و در نهایت 23 پروژه در سطح منطقه اجرایی شد.
 
مهندس سلطانی تصریح کرد: پروژه مجموعه فرهنگی و ورزشی پهلوان سرا، پروژه احد مسکونی، توسه فضاهای سبز در میدان فتح ، احداث پارکینگ طبقاتی 950 واحدی در خیابان استادمعین از جمله اقداماتی است که در این منطقه صورت گرفته است.  /ل
برچسب ها: پروژه ، شهری ، مناطق ، افتتاح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.