سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خيانت هاي بزرگ اوباما به مردم آمريکا

اوباما بخت خود را براي به جا گذاشتن شهرتي خوب در تاريخ آمريکا از دست مي دهد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني ريل نيوز ؛ بيل بلک کارشناس اقتصادي و استاد دانشگاه در تگزاس با اشاره به اين مطلب، در انتقاد از برنامه هاي اقتصادي اوباما وي را به خيانت به مردم متهم کرد و گفت: مي خواهم به مردم هشدار دهم که اوباما خود را براي خيانت بزرگ آماده مي کند. خيانتي که با افزايش ماليات ها و کاهش گسترده خدمات دولتي همراه است.

مجري ريل نيوز در اين گفت و گو به نحوه قضاوت تاريخ درباره رياست جمهوري اوباما اشاره کرد و گفت اگر در حوزه سياست خارجي اوباما از حمله کردن به ايران يا ورود به هر گونه عمليات نظامي تازه اي اجتناب کند، شايد تاريخ درباره او قضاوت خوبي داشته باشد. اما قضاوت اصلي درباره نحوه عملکرد او درباره بحران اقتصادي آمريکا خواهد بود. اقدامات او به زعم بسياري به رکود بيشتر منتهي مي شود.

بيل بلک گفت: اين يک واقعيت تاسف آور است. اوباما از زماني که روي کار آمد به جاي اجراي تجربيات فرانکلين دي روزولت، از الگوهاي اقتصادي دولت ريگان و کلينتون تبعيت کرد و هر دوي اين دولت ها ضعف هايي در سياست هاي رياضتي خود داشتند. در اروپا نيز به علت سياست هاي رياضتي فرصت هاي شغلي به پايين ترين حد خود رسيده است. متاسفانه اوباما بخت خود را براي اينکه شهرت خوبي در تاريخ آمريکا داشته باشد، از دست مي دهد؛ او سرگرم از بين بردن همه دستاوردهايي است که روزولت براي آمريکا داشت .

                                         آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد. 
برچسب ها: اوباما ، آمریکا ، خیانت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.