سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

طرح مسائل سیاسی در امامزاده‌ها ممنوع

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: با نزدیک شدن به زمان انتخابات هیچ کاندیدایی حق استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه جهت طرح مسائل سیاسی را ندارد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان، حجت‌الاسلام حسین اژدری، با اشاره به دیدار اخیر مسئولان اوقاف با رهبر معظم انقلاب و سخنانی که ایشان درباره توجه به وقف و احیای موقوفات در کشور مطرح کرده‌اند، اظهار داشت: در این دیدار که 20 اسفند ماه برگزار شد نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف کشور تاکیدات جدی مبنی بر اینکه هیچ گروه و شخصی حق استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه ندارد را مطرح کردند.

وی بیان داشت: در حال حاضر این دستورالعمل به تمامی استان‌ها ابلاغ شده است و ما نیز این موضوع را به تمام شهرستان‌های استان اصفهان ابلاغ کرده‌ایم و روسای شهرستان‌ها در این باره توجیه شده‌اند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: بقاع متبرکه محلی برای آرامش مردم است و نباید به طرح مسائل و میتینگ‌های سیاسی تبدیل شود که اگر قرار باشد این اماکن مقدسه نیز به مراکز سیاسی تبدیل شود مردم چه مکانی را برای آرامش خود پیدا کنند.

اژدری تصریح کرد: اداره اوقاف با جدیت تمام با افرادی که بخواهند طرح مسائل سیاسی در بقاع متبرکه داشته باشند، برخورد خواهد کرد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.