سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زورگيري، اخاذي را حق شهروندي خود مي دانست

رييس كلاتري 118 ستارخان گفت: عوامل واحد گشت زورگيري را در حالي دستگير كردند كه اخاذي از مردم را حق شهروندي خود مي دانست.

 سرهنگ امير حسين رضايي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: عوامل واحد گشت خودرويي اين كلانتري در حين انجام وظيفه در محدوده فلكه دوم صادقيه متوجه تجمع و درگيري تعدادي از دستفروشان شدند.
 
رييس كلاتري 118 ستارخان در ادامه اظهار داشت: در اين خصوص ماموران تحت المر اين يگان خود را محل درگيري نزديك كردند و طي بررسي متوجه شدند كه فردي با كت شلوار قصد اخاذي از دستفروشان را دارد.
 
وي افزود: مرد كت شلواري به نام علي در بازجويي شفاهي و اوليه اظهار داشت: من از بازرسان شهرداري هستم و ميتوانم اين افراد را از اين مكان تحمع جمع آوري كنيم.
اين مقام مسئول انتظامي اذعان داشت: ماموران پس از بررسي بيشتر و خواستن مدارك معتبر، نامبرده اقدام به داد زدن كرد و گفت: اين افراد با سد معبر كردن براي هموطنان مزاحمت به وجود ميآورند و در حالي كه من كارمند دفتر رياست جمهوري هستم ولي حق خودم ميدانم كه اين افراد را از اين معابر جابه جا كنم ولي اين افراد به عنوان هديه با رضايت خودشان مبلغي را به من پرداخت ميكنند.
سرهنگ امير حسين رضايي در ادامه گفت: ماموران پس از پرس و جو از دستفروشان اعلام كردند؛ كه اين فرد با تهديد و زور قصد اخاذي از ما را داشت كه مقاوت دستفروشان روبه‌رو شد.
 
رييس كلاتري 118 ستارخان خاطر نشان كرد: به دنبال اين موضوع ماموران متهم نامبرده را به دليل زورگيري و اخاذي از شهروندان بازداشت و به كلانتري انتقال دادند. /ل

برچسب ها: زورگیری ، اخاذی ، شهروند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.