سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین مژده به بازنشستگان کشوری در سال 91؛

چهارمین مرحله مطالبات بازنشستگان

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور گفت: 730 هزار نفر بازنشسته کشوری صبح فردا میتوانند نسبت به برداشت چهارمین مرحله از مطالبات خود اقدام کنند.

ایراندخت عطاریان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه با تلاش و پیگیری های صورت گرفته ، منابع مالی مورد نیاز چهارمین مرحله مطالبات بازنشستگان کشوری تامین شده عنوان کرد: 730 هزار بازنشسته کشوری می توانند صبح فردا مبلغ 200 هزار تومان را از حساب خود برداشت کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: با پرداخت چهارمین مرحله از مطالبات کل مبلغ دریافتی هر یک از بازنشستگان مشمول قانون خدمات کشوری 820 هزار تومان می رسد.

مدیر عامل صندوق بازشستگی با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته با بانک عامل خاطر نشان کرد: بازنشستگان می توانند از صبح فردا 28 اسفند ماه نسبت به برداشت مطالبات خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: تاکنون با پرداخت های صورت گرفته مطالبات بیش از یکصد هزار نفر از بازنشستگان به طور کامل تسویه شده است.

*بیمه طلایی در سال 92 ادامه دارد

عطاریان با بیان اینکه در حال حاضر یک میلیون و صدو پنجاه نفر از بازشستگان مشمول بیمه طلایی هستند گفت: با حمایت دولت و اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار از سوی رئیس جمهور برای اجرای این بسته حمایتی درمانی این افراد از خدمات و مزایای بیمه طلایی برخوردار شدند.

وی اضافه کرد: اجرای بیمه طلایی درمان برای بازنشستگان کشوری در سال آینده نیز ادامه دارد و با برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده در سه ماه اول سال اینده نیز همه بازنشستگان کشوری بتوانند همانند سال جاری از خدمات درمانی بیمه طلایی بهره مند شوند.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اجرای موفقیت آمیز بیمه طلایی و آثار مثبت این طرح در بهبود وضعیت درمانی بازنشستگاه اذعان داشت: در سال آینده افراد تحت تکفل بازنشستگان کشوری نیز بیمه خواهند شد.

*احداث خانه های مهر برای بازنشستگان

عطاریان با اشاره به راه اندازی و احداث خانه های مهر برای بازنشستگان در سال 92 خاطر نشان کرد: این سازمان در نظر دارد تا در سال جدید سفرهای سیاحتی و زیارتی و برنامه های رفاهی و فرهنگی هنری خود را گسترش دهد و در این زمینه با رشد 30 درصدی سفرهای سیاحتی و زیارتی در سال 92 مواجه خواهیم بود./ز

برچسب ها: کشوری ، مالی ، مبلغ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.