سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

افزایش اتوبوس‌های گردشگری در آذربایجان‌شرقی

دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی از افزوده شدن اتوبوس‌های گردشگری به جاذبه‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، تراب محمدی افزود: اتوبوس‌های گردشگری در ایام تعطیلات نوروز در شهرهای مختلف استان، گردشگران را به محل جاذبه‌های تاریخی آذربایجان‌شرقی می‌برند و این ابتکار در پنج سال گذشته به قدری با استقبال گردشگران مواجه شده است که خود اتوبوس‌های گردشگری به جاذبه‌های گردشگری افزوده شده است.

وی افزود: اتوبوس‌های گردشگری در اکثر شهرهای استان مانند سال‌های گذشته برای تسهیل جابه‌جایی و عبور و مرور گردشگران در بازدید از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری فعالیت می‌کنند.

محمدی یادآور شد: حجم بالای سفر به استان در سال‌های گذشته، توجه به ارائه اطلاعات درست و هدایت مسافران در مسیرهای مناسب گردشگری را بیش از پیش برای فعالان و مسئولان ستاد تسهیلات سفر استان ضروری کرده است.

وی تصریح کرد: در همین راستا مانند سال‌های قبل، پیش‌بینی فعالیت تعداد قابل توجهی اتوبوس گردشگری برای انتقال به نقاط مهم گردشگری شهرستان‌های استان انجام شده تا مسافران بتوانند ضمن بازدید از آثار و بناها و جاذبه‌های هر شهر، بر غنای سفر خود نیز اضافه کنند.

دبیر ستاد تسهیلات سفر استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: طرح اتوبوس‌های گردشگری با همکاری شهرداری‌های شهرهای مختلف آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود که بر اساس برنامه از پیش تعیین‌ شده، علاقمندان ضمن بازدید از آثار مناطق مختلف توضیحات و راهنمایی‌های لازم را نیز در این زمینه دریافت می‌کنند.

محمدی ضمن تشکر از تمام تلاشگران این حوزه به ویژه شهرداری‌ها افزود: به جز شهر تبریز، شهرهای مراغه، مرند و اهر نیز از اتوبوس‌های گردشگری استفاده می‌کنند/س

برچسب ها: افزایش ، اتوبوس ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.