سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمايش سند تحول بنيادين در همايش تجليل از قهرمانان دانش آموز؛

نهادينه سازي سند با تجليل از قهرمانان و بهمنش

طي حركتی، معاونت تربيت بدني و سلامت وزارت آموزش و پرورش از حماسه سازاني كه سه سال اخير افتخارات زيادي را در عرصه هاي بين المللي آسيايي و جهاني آفريده بودند تجليل کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، حركت ويژه معاونت تربيت بدني و سلامت وزارت آموزش و پرورش در تجليل از حماسه سازاني كه طي سه سال اخير افتخارات زيادي را در عرصه هاي بين المللي آسيايي و جهاني آفريده بودند، اتفاقي بزرگ در سالي بود كه سند تحول بنيادين را به انعكاس درآورد تا زواياي عملي آن بيش از پيش مشهود گردد. تجليل از پيشكسوت عرصه خبر ايران، عطاءاله بهمنش و همچنين نكوداشت افتخارآفرينان دانش آموزان ورزشكار در ابعاد گسترده بازتاب هايي را در نهادينه شدن اهداف سند به همراه داشت كه اين سند را ورق مي زد.

يكي از بزرگترين رخدادهاي اين همايش، تجليل از استاد عطاءاله بهمنش نويسنده، گزارشگر و خبرنگار 70ساله ورزش ايران بود كه همواره در نوشته هايش توجه ويژه اي به دانش آموزان داشته است. او در حالي پيش از شروع تجليل از دانش آموزان مورد قدرداني قرار گرفت كه وزير آموزش و پرورش شخصا زير بازوان نحيفش را گرفت و بر روي سن آورد.

نقطه عطف در بوسه دكتر حاجي بابايي بر دستان بهمنش در حضور دانش آموزان قهرمان مستتر بود چراكه بيست و پنجمين گزاره ارزشي سند تحول بنيادين ر ا عملا در آينده سازان قهرمان نهادينه كرد. اين نوع تقدير رمزگشايي از ارزشي از ارزشهاي 30گانه سند تحول بود كه بسيار زود هم جواب داد. بهمنش به پشت تريبون آمد و در ارتباطي عميق به عنوان يك پيشكسوت با دانش آموزان از آنان خواست تلاش كنند تا كشتي از رشته هاي المپيك حذف نشود و مورد تشويق شديد دانش آموزان قرار گرفت./زر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.