سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورهاشمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ایجاد 2 هزار و 700 دفتر ict در روستاها/ ایجاد 370 هزار واحد مسکونی روستایی

رئیس مرکز توسعه مرکز روستایی و مناطق محروم کشور گفت: در طول دولت نهم و دهم در زمینه مسکن روستایی نیز 370 هزار واحد مسکونی به روستاییان تحویل داده شده است.

سید عباس پورهاشمی در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران در مورد عمده پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده در طول دولت نهم و دهم در زمانه روستایی اظهار داشت: پروژه راه‌سازی و آسفالت مناطق روستایی و محروم کشور شامل 3هزار و 278 پروژه به طول 11 هزار کیلومتر و همچنین آب آشامیدنی شامل 451 پروژه که در طول دولت‌های نهم و دهم به سرانجام رسیده است.

وی با بیان اینکه در طول دولت نهم و دهم در زمینه مسکن روستایی نیز 370 هزار واحد مسکونی به روستاییان تحویل داده شده است، افزود: در اجرای طرح هادی نیز 760 روستا و همچنین در عملیات گازرسانی 6 هزار و 700 روستا عملیات پروژه‌ای آن‌ها تکمیل شده است.

رئیس توسعه مرکز روستایی و مناطق محروم کشور با اشاره به 780 پروژه خانه بهداشت و مرکز بهداشت در روستاها تأکید کرد: در طول این 8 سال نیز  530 پروژه در قالب فضای آموزشی و 180 پروژه در زمینه سالن‌های ورزشی در روستاها ایجاد شده است.

پورهاشمی ادامه داد: 900 پروژه زمین ورزشی و 3 هزار و پانصد روستا نیز از داشتن تلفن خانگی بهره‌مند شدند.

وی خاطر نشان کرد: در طول دولت‌های نهم و دهم 2 هزار و 700 دفتر i ct و همچنین دو هزار ایستگاه تلویزیونی در سراسر کشور ایجاد شده‌اند.
انتهای پیام/
برچسب ها: پورهاشمی ، دفتر ، مسکن ، روستایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.