سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احياي بافت هاي فرسوده ظرفيت اراضي شهرها را افزايش مي دهد

معاون وزير راه وشهرسازي گفت: احیاء بافت فرسوده درون شهرها وسیله ای مناسب برای بهره برداری از ظرفیت اراضی درون شهرها است

مجيد کيان پور در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه  احیاء بافت فرسوده درون شهرها وسیله ای مناسب برای بهره برداری از ظرفیت اراضی درون شهرها  است ،گفت : نوسازي بافت هاي فرسوده در جهت اسکان سرریز جمعیت و تحقق سیاست توسعه درونی شهرها مزیت ها و صرفه های اقتصادی قابل توجهی نسبت به سایر سیاست های توسعه شهری دارد .

 وي با بيان اينکه محور مستقل احیاء، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده شهری بر مهم و سنگین بودن تکلیف قانونی مندرج در بند(د) و تبصره ذیل آن از ماده 171برنامه پنجساله پنجم توسعه تأکید و پیگیری تحقق آن در دستور کار خود قرار داده است ،افزود: مشارکت مردم و شهرداری ها در تحقق اهداف احیا ی بافت های فرسوده شهری ضروری دانسته اند.

 معاون وزير راه شهرسازي در ادامه تصريح کرد: وزارت راه و شهرسازی برنامه و وظایف خود را از طریق شرکت مادر تخصصی  عمران و بهسازی شهری ایران به استناد قانون حمایت از احیاء، بهسازی و نوسازی بافتهای فرسوده و ناکارآمد شهری پیگیری می نماید.

مدير عامل شرکت مادر تخصصي عمران و بهسازي شهري ايران در ادامه اظهار داشت :‌امسال شرکت مادر تخصصي عمران وبهسازي شهري ايران توانست با استفاده از سرمایه و نیروی کار ایرانی  گامهای بلندی در نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده بردارد .

وي در ادامه يادآور شد:‌  اميدواريم در سال آینده شرکت مادر تخصصي عمران وبهسازي شهر ي ايران  بتواند با استفاده پنانسیل سرمایه گذاران و مشارکت ساکنان دریچه نو به این مقوله باز کند .
برچسب ها: بافت ، فرسوده ، احیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.