سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران/

استقرار 5 پاسگاه سیار برای امنیت مسافران نوروزی در نور

جانشین فرماندهی انتظامی نور از استقرار پنج پاسگاه سیار برای حفظ امنیت مسافران نوروزی در شهرستان نور خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،عزیزالله قربانی صبح امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان نور آمادگی این نیرو در برقراری نظم و امنیت و روان‌سازی ترافیک در سطح شهرستان را اعلام کرد.

وی گفت: علاوه بر پاسگاه‌های ثابت که با استفاده از نیروهای کمکی که هر ساله در ایام تعطیل به شهرستان اختصاص می‌یابد پنج پاسگاه سیار در پارک‌های شهرستان و بازار رویان فعال کردیم که امنیت لازم برای مسافران و شهروندان در این ایام تامین شود.

جانشین فرماندهی انتظامی نور ادامه داد: محل استقرار و نصب چادر اقامتی مسافران باید مشخص و مکان‌ها برای گماردن نیرو و برقراری امنیت به نیروی انتظامی اطلاع‌رسانی شود و از پراکندگی چادر مسافران برای حفظ امنیت خودشان جلوگیری شود.

قربانی دکه‌های موجود در منطقه آب‌پری رویان را غیرقانونی و مشکل‌ساز عنوان کرد و گفت: به دلیل کم عرض بودن جاده و استقبال مسافران از این نقطه دیدنی و توقف آنان هم مشکل ترافیکی داریم و هم مشکلات دیگر چون مزاحمت و درگیری که باید برای این منظور از سوی شورای تامین شهرستان تدبیر شود کما اینکه بارها این دکه ها تخریب شد اما دوباره این چادرها برپا شد.

سرپرست اداره گردشگری شهرستان نور نیز در این جلسه از آمادگی واحدهای اقامتی و پذیرایی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: از 28 اسفند تا پایان تعطیلات از این واحدها بازرسی و نظارت کافی صورت می‌گیرد.
علی سالاریان افزود: سرویس‌های بهداشتی بین راهی نیز بازبینی و رفع نقص شده و ادارات اوقاف و تبلیغات نیز مساجد بین راهی و امامزاده‌ها و... را آماده پذیرایی از مسافران برای اقامه نماز و هستند.
علیرضا صادق‌پور معاون شهردار نور نیز با آمادگی شهر نور برای پذیرایی از مسافران از همکاری این شهرداری در امر نظافت روزانه پارک جنگلی خبر داد و گفت: یک دستگاه خودرو روزانه اقدام به جمع‌آوری زباله در این پارک می‌کند و در پایان تعطیلات نیز تمامی امکانات برای نظافت و پاکسازی کامل بزرگ‌ترین پارک خاورمیانه به‌کارگیری می‌شوند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.