سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی:

کشف سرقت در آذربایجان‌غربی 21 درصد افزایش یافته است

معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: کشف مجموع سرقت‌ها در آذربایجان‌غربی 21 درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،احد مهرمند با اشاره به آمار کشف سرقت‌ها در آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: در 11 ماه سال جاری چهار هزار و 47 مورد سرقت در استان کشف شده است و این رقم در مدت زمان مشابه سال گذشته سه هزار و 348 بود که در این زمینه 21 درصد افزایش کشف گزارش شده است.

وی خاطر نشان کرد: درصد کشف به وقوع سرقت در آذربایجان‌غربی سه درصد افزایش یافته است.

مهرمند به آمار کشف سرقت‌های خرد در آذربایجان‌غربی اشاره کرد و گفت: در 11 ماه سال جاری سه هزار و 735 سرقت خرد توسط نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی کشف شده است در حالی که در مدت زمان مشابه سال گذشته دو هزار و 367 سرقت خرد در استان کشف شد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی افزود: در سال جاری کشف سرقت خرد در استان نسبت به سال گذشته 58 درصد افزایش یافته است و درصد کشف به وقوع سرقت خرد 11 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی به تعداد کل تصادفات برون شهری و درون شهری آذربایجان‌غربی اشاره کرد و تصریح کرد: در سال جاری 14 هزار و 176 تصادف اعم از درون شهری و برون شهری در استان به وقوع پیوسته است و این رقم نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 5 درصد افزایش یافته است.

مهرمند تعداد افراد کشته شده در تصادفات آذربایجان‌غربی 706 نفر در سال جاری عنوان کرد و گفت: تعداد افراد فوت شده در تصادفات در این مدت نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: تعداد مجروحان 12 هزار و 545 نفر با 13 درصد افزایش نسبت به سال گذشته است.
برچسب ها: سرقت ، افزایش ، آذربایجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.