سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عیدی به مخاطبان، در رادیو فصلی بهار

رادیو فصلی که در فصل جدید با عنوان رادیو بهار به فعالیت خود ادامه می دهد،دردو بخش صبحگاهی و عصرگاهی با تهیه و پخش ویژه برنامه های مختلف در ایام بهار همراه همیشگی مخاطبان خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو فصلی بهار ، گروه صبحگاهی "سپید مثل صبح" و عصر گاهی "بهارانه" ۳۰ اسفند به ویژه برنامه های دید و بازدید ایرانی ها، استقبال از نوروز، فعالیت های رادیو در سالی که گذشت، حضور مهمانان ویژه در برنامه و لحظه های نزدیک به تحویل سال نو می پردازد. 
این برنامه ها روز چهارشنبه از  ساعت ۶:۳۰ الی  ۱۳:۰۰از این رادیو زنده پخش می شود. 
"پنجشنبه رنگارنگ"، "جمعه سلام" ،"گرمای ورزش" ،"عصر خودمونی"  و"بهاریه"  كاری از گروه صبحگاهی، نیمروزی و  عصرگاهی رایو فصلی از ۱ تا ۱۱ فروردین ۹۲ در قالب قطعات نمایشی طنز، سرگرمی، گفتگو با ورزشکاران، گرامی داشت سالگرد عملیات فتح المبین و معرفی  اماکن  دیدنی  شهر ها، توصیه های ایمنی سفر، سلامت  و پزشکی با ساختار ترکیبی و زنده  ساعت ۸:۰۰  صبح  تا  ۱۳:۳۰ الی  ۱۵:۳۰  پخش می شود. 
"دوشنبه بهاری" به مناسبت سالروز جمهوری اسلامی  در روز ۱۲ فروردين ساعت  ۱۳:۳۰ به افتخارات ملی نظام جمهوری اسلامی ایران  و شور و اشتياق آنان پس از پيروزي انقلاب اسلامي می پردازد  این برنامه  ۱۸۰ دقیقه ای روز دوشنبه بر روی آنتن می رود. 
ویزه برنامه"  سه شنبه شیشه ای " به  سیزدهمین روز فروردین ماه که روز طبیعت نامگذاری شده  و به موضوعات  مربوط به این روز  می پردازد. این برنامه عصر  روز سه شنبه ساعت ۱۷:۰۰پخش می شود. 
گفتنی است ویژه برنامه های زنده و تصویری رادیو فصلي در ایام نوروز از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰  در فرکانس FM  ردیف ۱۰۵.۵ در  تهران قابل دریافت و شنیدن  است./ي2
برچسب ها: رادیو ، فصلی ، بهار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.