سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

آمادگی بوکان برای اسکان بیش از 750 مسافر نوروزی

فرماندار بوکان گفت: شهرستان بوکان برای اسکان بیش از 750 مسافر نوروزی آمادگی کامل دارد.

حسن عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به تسهیلات نوروزی در بوکان اظهار داشت: از 25 اسفند ماه سال جاری تا 14 فروردین سال آینده این شهر آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

وی با اشاره به مستقر شدن چادرهای هلال احمر به کمک شهرداری بوکان در ورودی شهر، تصریح کرد: این چادرها علاوه بر امدادرسانی بروشورهای حاوی مطالب مربوط به معرفی شهرستان بوکان و جاذبه‌های آن و همچنین راهنمای مراکز خدماتی و درمانی است.

عباسی به در نظر گرفتن محل اسکان برای 750 نفر از مسافران نوروزی در بوکان خبر داد و گفت: مدارس، خانه معلم، مهمان‌سراهای ادارات شهر بوکان، محل اسکان شبانه‌روزی تمدن، اسکان شبانه‌روزی حضرت زینب و اسکان شبانه‌روزی طوبی از جمله این مکان‌هاست.

فرماندار بوکان افزود: در شهر سیمینه، محل اسکان شبانه‌روزی سیمینه با امکانات رفاهی در ایام نوروز آماده ارائه خدمات به گردشگران است.

وی با بیان اینکه با هماهنگی‌های انجام شده نانوایی‌ها به صورت شبانه‌روزی در بوکان فعالیت می‌کنند، اذعان داشت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مناسب برای بیماران در ایام تعطیل از موارد مهمی است که به آن پرداخته شده است./س

برچسب ها: بوکان ، مسافر ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.