سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

ارائه 65 مقاله در نخستين همايش ملي بافت‌شناسي آبزيان

دبیر علمی همایش ملی بافت‌شناسی آبزیان با اشاره به اتمام مهلت ارسال مقالات در پايان دي‌ماه، از دريافت 86 مقاله در دبيرخانه همايش خبرداد و گفت: پس از داوري مقالات، 65 عنوان مقاله براي ارائه در همايش پذيرفته شد كه از اين تعداد 16 مقاله به‌صورت شفاهي و 49 مقاله به‌صورت پوستر ارائه مي‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ دکتر عبدالعلي موحدی‌نیا اظهارداشت: نخستين همایش ملی بافت‌شناسی آبزیان توسط دانشگاه علوم‌وفنون دريايي خرمشهر و با مشارکت پژوهشگران دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی سراسر کشور در 22 فروردين‌ماه 92، برگزار مي‌شود.

 

وي با اشاره به برنامه زمان‌بندی اين همایش يادآورشد: فراخوان همایش در آبان‌ماه ارسال و با اتمام مهلت ارسال خلاصه مقالات در پایان دی‌ماه، کار بررسی مقالات و ارسال به داوران تخصصی از دانشگاه های مختلف کشور آغاز شد.

 

دبیر علمی همایش ملی بافت‌شناسی آبزيان تصريح كرد: اين همايش يك‌روزه در 5 محور بافت‌شناسي مقايسه‌اي آبزيان، هيستوپاتولوژي آبزيان، هيستوفيزيولوژي آبزيان، جنين‌شناسي آبزيان و تكنيك‌هاي نوين در بافت‌شناسي آبزيان برگزار مي‌شود.

 

موحدي‌نيا همچنین از آمادگی مجلات تخصصی مرتبط شامل مجله زيست‌شناسی جانوران آبزی و مجله فیزيولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان برای چاپ مقالات منتخب همایش خبر داد و با دعوت از پژوهشگران و علاقه‌مندان براي شركت در اين همایش خاطرنشان‌كرد: علاقه‌‌مندان مي‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به سامانه اینترنتی همایش به آدرس http://aah.fcoms.ir و www.iscconferences.ir/351 مراجعه كنند./س    
برچسب ها: ارائه ، مقاله ، آبزیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.