سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حملات پهپادی آمریکا اوضاع سوریه را وخیم‌تر می‌کند

ریک رازوف، مدیر «سازمان ناتو را متوقف کنید» گفت، اگر حملات مرگبار پهپادهای امریکایی در سوریه آغاز شود ، بدترین نوع سیاست جنگ پهپادی در سطح بین الملل رقم خواهد خورد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران  یک فعال سیاسی به پرس تی‌وی گفت، طرح حملات پهپادی امریکا در خاک سوریه منجر به وخامت ناآرامی‌های این کشور خواهد شد.

ریک رازوف، مدیر «سازمان ناتو را متوقف کنید» در گفت‌وگو با بخش امریکای تارنمای پرس تی‌وی گفت، اگر حملات مرگبار پهپادهای امریکایی در سوریه آغاز شود ، بدترین نوع سیاست جنگ پهپادی در سطح بین الملل رقم خواهد خورد.

وی افزود، حملات پهپادها در خاک سوریه اقدامی تحریک آمیز خواهد بود.

این فعال در ادامه خاطر نشان کرد: «اگر امریکا به طور مستقیم دست به حملات نظامی بزند، که حملات پهپادها نیز نوعی از این حملات است، این امر به منزله این است که واشنگتن آشکارا مداخله کرده و این امر منجر به افزایش تنش‌ها نه تنها در منطقه بلکه در تمام جهان خواهد شد.»

رازوف گفت، در حالی که اعلام اینکه دقیقا چه کسانی هدف این حملات قرار می‌گیرد امری مشکل است، اما «اهداف دولتی از جمله واحدهای نظامی» احتمالا در صدر فهرست اهداف پهپادها قرار خواهند گرفت.

روزنامه لس آنجلس تایمز روز جمعه گزارش داد، سازمان اطلاعات مرکزی امریکا (سیا) در حال جمع آوری اطلاعات در سوریه برای امکان انجام حملات پهپادی در این کشور است.

کشور سوريه از اواسط مارس ۲۰۱۱ عرصه ناآرامي‌هايي است که در جريان آن شمار زيادي از جمله بسياري از نيروهاي امنيتي و ارتش جان خود را از دست داده‌اند.

دمشق مي‌گويد هرج و مرج جاري در سوريه از خارج طراحي و هدايت شده و شمار زيادي از شبه نظاميان حاضر در سوريه از اتباع خارجي هستند.
برچسب ها: حمله ، پهپاد ، آمریکا ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.