سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بچیروویچ: در 30 سال مربیگری، چنین شرایطی را ندیده بودم

سرمربی تیم بسکتبال مهرام بعد از بازی فینال و در حالی که همانند سایر اعضای تیم به روی سکو نرفته بود با اشاره به قضاوت بازی آخر با پتروشیمی گفت: در طول 30 سال مربیگری ام چنین شرایطی را ندیده بودم.

مهمد بچیروویچ سرمربی تیم بسکتبال مهرام و پسرش سانی در تیم پتروشیمی هر دو بعد از بازی آخر فینال شاکی بودند. بچیروویچ پدر از وضعیت داوری بازی پنجم و بچیروویچ پسر از شایعات مربوط به بد بازی کردن وی مقابل تیم پدرش. با این وجود سرمربی مهرام بعد از فینال برای دقایقی پاسخگوی سوالات خبرنگار باشگاه خبرنگاران شده و تاکید کرد: تیم پتروشیمی در این بازی بهتر بود و باید به آنها به خاطر قهرمانی تبریک بگویم اما در هر حال این شرایط عادلانه نیست و بازی کردن در چنین فضایی سخت است.

وی که به خبرنگاران توصیه می کرد خودشان در مورد بازی و شرایط داوری براساس دیده ها بنویسند، اضافه کرد: 30 است که مربی هستم و چنین شرایطی را ندیده ام. مثل این بود که یک نفر از قبل برای قهرمانی تصمیم گرفته باشد و این برای بسکتبال ایران خوب نیست.
 
سرمربی مهرام در پاسخ به این که به هر حال سوای مسائل داوری اختلافی 21 امتیازی در کوارتر سوم و بعد از آن پیش آمد، توضیح داد: نمی توان در مورد بازی صحبت کرد چون هر بار که به دنبال کار تاکتیکی بودیم، سوتی زده می شد و به هر حال فعلا نمی توان در مورد موضوع فنی صحبت کرد.
گفتنی است صحبتهای بچیروویچ درست بعد از قهرمان نشدن در لیگ و زمان اهدای جام به تیم پتروشیمی در بیرون از سالن مطرح شد.

برچسب ها: بچیروویچ ، فینال ، مهرام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.