سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدنجار در ديدار با روساي مراكز و مديران كل ستادي مطرح كرد؛

برگزاري انتخابات و پاسداري از حقوق مردم؛ مهمترين دستاور نظام اسلامي

وزير كشور برگزاري انتخابات‌هاي متعدد و پاسداري از حق اساسي مردم در تعيين سرنوشت خود را از مهمترين دستاوردهاي نظام اسلامي در عرصه بين‌الملل و حقوق بشر دانست.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت كشور مصطفي محمدنجار وزير كشور در آستانه سال جديد در جلسه‌اي با حضور مديران كل و روساي مراكز ستاد وزارت كشور شركت و گزارش هر يك از مديران ستاد را استماع كرد.

در اين ديدار كه در آستانه سال نو و در محل دفتر وزارتي برگزار شد، پس از سخنان مديران كل و روساي مراكز وزارت كشور، وزير كشور در سخناني ضمن تقدير از زحمات و تلاش‌هاي مديران و كاركنان وزارت كشور بر اهميت اين تلاش‌ها تاكيد كرد.

وزير كشور با يادآوري گوشه‌هايي از زحمات كاركنان وزارت كشور در سال 91، ابراز اميدواري كرد كه اين مجاهدت‌ها در مسير اعتلاي جمهوري اسلامي ثبت و ضبط شده و در نزد خداي متعال انشاالله مقبول و ماجور خواهد بود.

محمدنجار با برشمردن نقش كاركنان و مسئولين دستگاه‌هاي اجرايي و به طور خاص وزارت كشور در مقطع حساس و تاريخي كشور برقدرشناسي همه مسئولان و دست‌اندركاران نسبت به اين تلاش ها و خدمات تاكيد كرد.

وي با تاكيد بر لزوم قانون‌مداري و امانت‌داري مجموعه وزارت كشور گفت: امروزه يكي از مهمترين دستاوردهاي نظام اسلامي در عرصه بين‌الملل و حقوق بشر، تبلور مردم‌سالاري ديني و برگزاري انتخابات‌هاي متعدد و پاسداري از حق اساسي مردم در تعيين سرنوشت خود است و بايد تلاش كنيم به پاسداشت اين اعتماد، اعتقاد و ايمان راسخ و دلداگي مردم به نظام جمهوري اسلامي، امكان برگزاري انتخابات در خور شان ملت را همراه با مشاركت گسترده و عظيم آن فراهم آوريم.

وزير كشور ضمن تبريك فرا رسيدن بهار و سال نو شمسي براي همه مديران، مسئولين ، كاركنان و خانواده بزرگ وزارت كشور، ابراز اميدواري كرد با تلاش و همراهي و همدلي همه ملت ايران، سياستهاي كلي نظام جمهوري اسلامي ، دولت خدمتگزار و منويات مقام معظم رهبري، بيش از پيش به منصه ظهور برسد.
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.