سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حبيبي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رئیس جمهور آینده باید برنامه مدونی برای پاسخگویی به مطالبات معیشتی مردم داشته باشد

دبيركل موتلفه اسلامي گفت: رئیس جمهور آینده باید برنامه مدونی برای پاسخگویی به مطالبات معیشتی مردم داشته باشد و در خط چشم‌انداز 20 ساله و برنامه پنج ساله پنجم حرکت کند.

"محمدنبي حبيبي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره ويژگي رئيس جمهور آينده اظهار داشت: رئیس جمهور آینده باید کسی باشد که اقتصاد و پیچیدگی‌های آن را دریابد و مهارت درست و صحیح درك آن را داشته باشد.

دبيركل موتلفه اسلامي ادامه داد: رئيس قوه مجريه بايد با روش‌های مناسب اقتصادی، مدیریت دانایی و گره‌گشایانه‌ای را در حوزه اقتصادی کشور سامان‌دهی كند.

وي داشتن یک تیم اقتصادی نیرومند از راه جلب اعتماد متخصصان و کارشناسان فنی اقتصادی را از ضروریات مهم کاری رئیس جمهور آینده دانست و افزود: در اين مرحله بايد بررسي کنيم و ببينيم چه کسي بر اساس گفتمان و برنامه انتخاباتي تدوين شده مي‌تواند مدير شايسته‌اي باشد.

حبیبی با اشاره به تيم کانديداي رياست جمهوري گفت: انتخاب و معرفي تيم همراه مشخص مي‌کند که فرد کانديدا تصميم دارد با چه کساني چهار سال آينده کشور را اداره کند که اين امر تصميم‌گيري مردم را آسان‌تر مي‌کند.

وي تصريح كرد: همچنين رئیس جمهور آینده باید برنامه مدونی برای پاسخگویی به مطالبات معیشتی مردم داشته باشد و در خط چشم‌انداز 20 ساله و برنامه پنج ساله پنجم حرکت کند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: حبیبی ، موتلفه ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.