سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

آغاز طرح امداد نوروزی در کردستان

طرح امداد نوروزی فوریتهای پزشکی 115کردستان از امروز شنبه، 26 اسفندماه امسال همزمان با سراسر کشور در استان کردستان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج ، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی 115 کردستان، با اشاره به اینکه این طرح  تا 17فروردین ماه سال92 ادامه دارد، گفت: در راستای اجرای این طرح  36  پایگاه شهری و جاده ای با بیش از 240 نیروی آموزش دیده و 54 دستگاه آمبولانس مجهز ، به شهروندان و مسافران نوروزی خدمات امدادی ارائه می دهند. 
بیگلری همچنین از برپایی هفت ایستگاه سلامت در طرح امداد نوروزی خبر داد و افزود:این ایستگاهها در ورودی شهرهای استان درمحورهای سنندج کرمانشاه - مریوان سنندج - سقز سنندج - قروه همدان - کامیاران سنندج – بانه سقز و بیجار سنندج برپا می شوند و در هر ایستگاه دو نفر تکنیسین فوریت های پزشکی، یک دستگاه آمبولانس مجهز مستقر بوده و از ساعت 8 صبح تا 10شب خدمات اورژانسی و امدادی ارائه می دهند.
وی اضافه کرد: امکانات موجود در ایستگاههای سلامت به گونه ای فراهم شده تا مسافران نوروزی در صورت مواجهه با هرگونه بیماری با مراجعه به این ایستگاهها تحت معاینه و معالجه لازم قرار گرفته و در صورت نیاز به مراکز درمانی و بیمارستانها اعزام خواهند شد./ع
برچسب ها: مسافران ، نوروز ، آغاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.