سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

اختصاص 35 میلیارد تومان برای راه‌آهن اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشستی که با وزیر راه و شهرسازی داشتیم، مبلغ 35 میلیارد تومان برای ادامه روند اجرای راه‌آهن اردبیل اختصاص یافت تا ریل‌گذاری آغاز شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / مصطفی افضلی‌فرد پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل به نشست‌ خود با وزرا و پیگیری مهم‌ترین طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی استان اشاره کرد و اظهار داشت:‌ یکی از مباحثی که در ماه‌های اخیر پیگیری کردیم؛ بحث حقابه استان از قزل‌اوزن بود که با توجه به برخورداری 9 استان از این سهم اعلام کردیم که باید حقابه استان مشخص شده و سال آینده در این زمینه تدابیر و راهکارهای کارشناسی برای انتقال آب از این حوزه آبریز صورت بگیرد.

وی در مورد تأمین آب شرب مردم اردبیل و ضرورت تأمین منابع مورد نیاز در این زمینه خاطرنشان کرد: ما به وزیر نیرو اعلام کردیم که اگر بناست این مشکل برطرف نشود؛ باید علل و عوامل آن مشخص شود، اما اگر قرار است مشکل به سرعت برطرف شود، باید تأمین منابع صورت گرفته و حق و حقوق مردم مراعات شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با دستور وزیر نیرو کمیسیون تخصیص آب قزل‌اوزن قرار است برگزار شود تا حقی که سال‌های گذشته ضایع شده و مغفول مانده بود، دوباره احیا شود.

افضلی‌فرد در مورد بهبود شرایط آب شرب اردبیل اضافه کرد: 20 میلیارد تومان در این زمینه اعتبار پیش‌بینی شده است که مقرر شد سال 92 این رقم به آبفای استان پرداخت شود تا مردم اردبیل از آب شرب سالم، بهداشتی و کم دغدغه برخوردار شوند.

وی به نشست اخیر با وزیر راه و شهرسازی با حضور پیمانکاران اشاره کرد و بیان داشت: هدف ما از دعوت پیمانکاران این بود تا تکلیف راه‌آهن اردبیل و قصور و کوتاهی در تکمیل شدن این پروژه معلوم و مشخص شود که در این زمینه از وزیر راه و شهرسازی به عنوان فرزند برومند این خطه خواستیم تا به خواسته‌های مردم احترام گذاشته و در برطرف کردن انتظارات و برآورده شدن آرزوهای آنها برای شنیدن سوت قطار اقدام لازم را انجام دهیم/س 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.