سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار اسنادي در ارتباط با موضوع ترور شکري بلعيد

وبلاگ نويس تونسي اسنادي را در ارتباط با موضوع ترور شکري بلعيد منتشر کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلويزيوني الميادين ، يک وبلاگ نويس تونسي اسنادي را منتشر کرد که از يکي از شاخه هاي سازمان اطلاعات  اين کشور به بيرون درز کرده است. اين اسناد نشان مي دهد گروهي از عناصر ويژه سازمان اطلاعات اين کشور پيش از عمليات ترور شکري بلعيد از مخالفان تونسي، ماموريتهايي سري را دنبال مي کردند. 
اين وبلاگ نويس به اطلاعاتي دست يافته است که نشان مي دهد در وزارت کشور تونس سازماني امنيتي وجود دارد که زير نظر عناصري از جنبش النهضه فعاليت مي کند اما النهضه چنين اتهاماتي را رد کرده است. 
مراد الدلاسي خبرنگار اين شبکه در تونس در گزارشي با اشاره به اين که سوال چه کسي بلعيد را کشت؟ همچنان بي پاسخ مانده است افزود: اين در حاليست که وزارت کشور به اين سئوال پاسخ داده و افراد تندرو را عامل اين ترور معرفي کرده است ولي دوستان و خانواده بلعيد اين روايت وزارت کشور را رد کرده و متعهد شده اند به صورت دوره اي به تظاهرات در مقابل وزارت کشور ادامه دهند و براي روشن شدن پاسخ اين سوال همچنان به طرح آن ادامه دهند. 
رمزي بالطيبي وبلاگ نويس و روزنامه نگار تونسي گفت: از جمله وظايف قاضي تحقيق و دادستان و وزير کشور اين است که جزئيات اين مسئله را روشن کنند. 
در ادامه آمده است: اين وبلاگ نويس از اينکه وزارت کشور پس از انتشار اين اطلاعات از فراخواندن وي امتناع کرده است ابراز تعجب کرد. 
رمزي بالطيبي گفت: چرا نمي خواهند اين مسئله ثابت شود و چرا اجازه مي دهند علائم ونشانه هاي يک جنايت فرضي از بين برود. 








برچسب ها: بین الملل ، بلعید ، تونس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.