سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در راستاي طرح انتظامي چهارشنبه آخر سال

كشف 170هزار عدد مواد محترقه در شهرضاي اصفهان

فرمانده انتظامي شهرضاي اصفهان از دستگيري 15 نفر از عاملان تهيه و توزيع مواد محترقه و پلمپ 8 واحد صنفي متخلف در طرح انتظامي چهارشنبه آخر سال جاري خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حميد امير خاني" اظهار داشت:در راستاي پيشگيري و كاهش حوادث چهارشنبه آخر سال، ماموران انتظامي و امنيت كلانتري هاي اين شهرستان با همكاري عوامل اجرايي گلوگاه شهيد امامي در يك ماه گذشته چندين طرح انتظامي را در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشتند.
وي افزود: در اين خصوص كه با هدف كاهش تلفات جاني و مالي همچنين برخورد با عاملان و توزيع كنندگان مواد محترقه در شهرستان اجرا شد، ماموران موفق شدند از ابتداي اين طرح تاكنون 170 هزار عدد مواد محترقه آتش زا و خطرناك را كشف و ضبط كنند.
اين مقام مسئول با بيان اينكه در مجموع عمليات ها 15 نفر از متخلفان  و عاملان توزيع مواد محترقه دستگير شدند تصريح كرد: 8 واحد صنفي متخلف نيز با حكم قضايي پلمپ و از ادامه فعاليت منع شدند. 
سرهنگ امير خاني در بخشي ديگر به اقدامات فرهنگي پليس در زمينه آموزش صنوف و واحدهاي تجاري در اين ايام اشاره كرد و تاكيد نمود: يکي از برنامه هاي ويژه در اين طرح برگزاري جلسات متعدد با صاحبان صنوف با محوريت پيشگيري و كاهش حوادث چهارشنبه آخر سال بود كه اكثر صنوف با اجراي دقيق نكات، پليس را در ايام همراهي و متاسفانه تعداد 8 صنف مرتكب تخلف شدند كه با آنان برخورد قانوني شد.
وي در پايان به برخي از حوادث تلخ و ناگوار چهارشنبه آخرسال اشاره و خاطرنشان کرد: پليس با شادي هيچکس مخالف نيست اما به فرد يا افرادي خاص اجازه نخواهد داد به بهانه شادي، امنيت و آسايش ديگران را به مخاطره بياندازند./ف
برچسب ها: کشف ، مواد ، محترقه ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.