سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

امکان اسکان روزانه 22 هزار و 753 مسافر در استان مرکزی مهیا شده است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: در تعطیلات نوروز سال 92 امکان اسکان روزانه 22 هزار و 753 مسافر در این استان مهیا شده است.

 

رضوانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران اراک، افزود: هماهنگی های لازم با دستگاه های اجرایی، هتل ها و مراکز اقامتی برای پذیرش این تعداد مسافر در سطح استان انجام شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی افزود : گشت های بازرسی و نظارت بر واحدهای پذیرایی، اقامتی و دفاتر مسافرتی نیز به منظور به حداقل رساندن تخلف و آرامش مسافران در این مدت فعال هستند.
رضوانی گفت : برنامه های متنوع و جذابی نیز از 28 اسفند جاری تا چهارم فروردین سال آینده شامل آیین تحویل سال نو و برپایی سفره ‌های هفت سین، نوروز و شاهنامه خوانی، مسابقه بهترین سفره هفت سین، استقبال از مسافران در ورودی شهرهای استان برگزار می شود.
وی افزود : برگزاری هفت شب فرهنگی اقوام ایرانی، برپایی چادرهای عشایری و پذیرایی سنتی، نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی و فروش سوغات، مسابقه پخت انواع نان و غذاهای سنتی و استان شناسی، جشنواره ماهیگیری، اجرای تک نوازی و آواهای شبانی از دیگر برنامه های نوروز است./س

برچسب ها: اسکان ، مسافرین ، نوروزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.