سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

28طرح اقتصادی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه به تصویب رسید

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه از تصویب 28 طرح اقتصادی با اعتباری افزون بر 200 میلیارد ریال در نشست بیست و پنجم این کارگروه، خبر داد


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


سهراب براندیشه گفت: این طرح ها در زمینه هایی چون صنعت، خدمات و کشاورزی به تصویب رسیده است که در صورت تحقق، زمینه اشتغال 24 نفر را فراهم خواهند آورد.

وی، محل تامین اعتبار این طرح ها را تسهیلات سفر رهبری به استان و نیز مانده اعتبارات بنگاه های اقتصادی زودبازده استان دانست و گفت: ماهیت این طرح ها شامل ایجادی، تکمیلی و سرمایه در گردش می باشد.

براندیشه همچنین از انعقاد قرارداد 80 طرح با اعتبار 114 میلیارد و 260 میلیون ریال در دو هفته گذشته توسط بانک های عامل استان، خبر داد.

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه در ادامه به عملکرد این کارگروه در خصوص پرداخت تسهیلات به طرح گسترش بنگاه های اقتصادی زودبازده، اشاره کرد و افزود: از اوایل شروع این طرح تاکنون 26 هزار و 927 طرح با 11 میلیارد و 269 میلیون ریال اعتبار به تصویب رسید که 26 هزار و 896 طرح از این تعداد، در بانک های عامل به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است.

براندیشه همچنین میزان تسهیلات تخصیص یافته از محل سفر رهبر معظم انقلاب به استان را هفت هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تاکنون دو هزار و 838 طرح با اعتباری افزون بر سه هزار و 800 میلیارد ریال به بانک ها معرفی شده که 658 طرح از این تعداد نیز با یک هزار و 910 میلیارد ریال به انعقاد قرارداد رسیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در پایان، صدور بیش از 29 هزار مجوز مشاغل خانگی از سوی دستگاه های اجرایی استان را یادآور شد و افزود: در این راستا برای 14 هزار و 822 طرح، مبلغ 533 میلیارد و 50 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.