سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عارف ربطی: با پرداخت مبلغ مابه التفاوت پاداش به مربیان فرنگی مخالف بودم /پنهان کاری پسندیده نیست

دبیر فدراسیون کشتی کشورمان گفت:در جریان پرداخت مبلغ مابه التفاوت پاداش بازی های المپیک 2012 به مربیان فرنگی نبودم چرا که به طور کلی با این موضوع مخالفت داشتم.

عارف ربطی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:هیچ کس نمی تواند منکر موفقیت های تیم ملی فرنگی در چند ساله گذشته به خصوص در مسابقات المپیک 2012 لندن شود و به اعتقاد من هر پاداشی هم که برای مربیان زحمت کش این رشته در نظر گرفته شود کم است اما بحثی که مطرح می شود باید پول باشد که هزینه شود نه این که با وجود مشکلات مالی یک چنین اتفاقاتی رخ دهد. 

ربطی با بیان این که با پرداخت مبلغ مابه التفاوت پاداش به مربیان فرنگی شدیداً مخالف بودم ادامه داد: با پرداخت یک چنین مبلغی به دو مربی فرنگی مخالف بودم چرا که با توجه به مشکلات مالی که داریم با این پول می توانستیم حقوق معوق پرسنل زحمت کش فدارسیون را در این روزهای پایانی سال پرداخت کنیم. 

وی درباره پرداخت پنهانی مبلغ مابه التفاوت به مربیان فرنگی اظهارداشت :من که اصلاً متوجه نمی شوم مابه التفاوت پاداش یعنی چه؟و همیشه گفته ام اگر کاری را انجام می دهیم و به آن اعتقاد داریم باید به صورت شفاف صورت گیرد چرا که پنهان کاری به هیچ عنوان کار پسندیده ای نیست. 

دبیر فدارسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد:با توجه به هماهنگی هایی که صورت گرفته طی چند روز آینده وقبل از پایان سال مقداری ازحقوق معوق پرسنل فدارسیون و مربیان پرداخت خواهد شد.
/آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.